Ik zou graag een foto laten uitvergroten, niet al te groot en het liefst ook niet al te duur (onder de 50, liefst onder de 30). Nu zijn er alleen zoveel bedrijven die dit aanbieden...
Welke foto uitvergrotings service is volgens jullie de beste? En het liefst natuurlijk ook waarom.
Ik laat dit doen bij yoursurprise.nl, super fijne prijzen, makkelijk te bestellen, mooie kwaliteit (als je niet tevreden bent, krijg je je geld terug) en snelle levering
Matige kwaliteit: Hema, Albert Heijn Best aardige consumenten kwaliteit: Webprint, Pixum, Albelli Professionele kwaliteit: Profotonet.nl Topkwaliteit: een professioneel vaklaboratorium waar alles exact met de hand naar jouw wens wordt gedaan.
Een foto uitvergroten kan op veel verschillende formaten. Dus het is lastig om te zeggen wat je precies zoekt met alleen de informatie wat het mag kosten, zonder een maat of ondergrond soort (fotopapier, canvas, plexiglas, etc.) te weten
Maar als je echt goede kwaliteit zoekt die tientallen jaren mooi blijft en ook daadwerkelijk laat afdrukken zoals je het aanlevert? Dan is www.profotonet.nl the way to go. Hele heerlijke prijzen, super goede kwaliteit. En ook nog fijne service.
Het is professionele kwaliteit, waar ook heel veel prof's in Nederland gebruik van maken (inclusief mijzelf). Met als voordeel dat je er als consument ook gewoon kunt bestellen
Laatst bijgewerkt door Banyu op 24-10-15 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-15 17:27
Heeft profotonet geen functie om te zien hoe het eruit zal zien? Ik wil namelijk van een rechthoekige foto een uitsnede als vierkante wanddecoratie laten maken...
Nee, de standaard functies die je bij consumenten leveranciers ziet, die heb je niet bij profotonet. Daar gaan ze er vanuit dat je zelf het bestand al goed aanlevert. Je moet voor een vierkante foto dus zelf de foto al vierkant aanleveren.
Ze bewerken de foto ook niet meer op de kleuren, zoals de meeste andere aanbieders wel doen.