Ik heb een super fijne goed werkende laptop die een aantal jaar geleden niet bepaald goedkoop was door mijn eis dat hij programma's als autocad, photoshop en lightroom aan moet kunnen. Prima ding en werkt nog altijd goed, voor mijn opleiding had ik een laptop nog met groot scherm (17,3 inch). Inmiddels volg ik een andere opleiding en is het niet meer nodig om zo'n grote laptop telkens mee te slepen, gelukkig want hij is ook best wel zwaar en groot om mee te nemen.

Maaaaaar er word je dus wel aangeraden om een laptop aan te schaffen en mee te nemen naar school, zucht, nu heb ik het even aangekeken en bij 2 vakken zijn we eigenlijk de computer nodig maar zitten we dus niet in een computerlokaal. Lekker handig..
Nu wil ik al een tijdje een tablet gaan aanschaffen en nu kwam ik dus op het idee waarom geen laptop en tablet in 1? Thuis het gemak van een tablet en voor school het gemak van een laptop (op school moet ie standaard programma's als word kunnen en internetten), maar wel makkelijk mee te nemen. Alleen laat ik nou absoluut niet thuis zijn in de wondere wereld van laptops en tablets, laat staan de 2 in 1 dingen. Daarom de vraag hier, wie weet zijn er mensen met ervaring of hebben mensen tips voor goede 2 in 1's? Het zou wel erg fijn zijn als die snel is en wel het e.e.a. aan kan, maar is geen harde eis overigens. Houd me ook bezig met fotografie en een beetje geheugen is ook wel fijn, dan kan ik hem ook mee nemen naar mensen en mijn portfolio via de 2 in 1 laten zien.
Alvast bedankt!