windows 10 sucks.. help!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_e

windows 10 sucks.. help!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 23:51

Goedenavond bokkers!

Na om mijn heen gehoord te hebben dat de nieuwe update van windows 10 gedownload moest worden heb ik dit gedaan...
Ik ben natuurlijk zo'n doos dat geen back up heeft gemaakt, en al mijn (+- 1000) foto's niet op een usb stick heb gezet..
ik dat deze gaan allemaal wel mee naar windows 10!?
Nadat ik het gedownload heb, werd de pc enorm traag! opstarten en afsluiten duurt ongeveer 20 min, en natuurlijk zijn al mijn bestanden foetsie! :(
alleen als ik picasa open, staan al mijn foto's hier nog wel in!? kan ik ze nog ergens terug halen? en kan ik deze klote update nog verwijderen en terug gaan naar mijn windows (8???)

Help me!

Alvast bedankt!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 00:15

Wanneer heb je dat gedaan? je kan/kon namelijk binnen een maand terug naar je vorige windows

LoveBodin

Re: windows 10 sucks.. help!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 08:25

Als ze nog in Picasa staan, staan ze sowieso nog op je harde schijf.
Om ze te zoeken, kan je rechts op een foto gaan staan en op eigenschappen drukken. Dan geeft-ie de locatie aan van waar de foto staat.

Time2TriJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 08:49

In eerste instantie was ik na de update naar Windows 10 ook alles kwijt ..
Echter na de tweede keer opnieuw opstarten was alles er weer .
Moet zeggen dat na de update mijn laptop juist sneller opstart :o

Hoop dat je je foto,s en bestanden weer terug vind Ilse ..

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 09:00

Korte vraag : heeft Windows jou niet eerst gevraagd om een back-up te maken? Is bij mij wel gebeurt. Zoals Ditano schrijft, was bij mij eerst ook alles weg... alleen heeft het systeem dus tijd nodig om alles te verwerken.

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 09:03

Hier had hij ook eerst gevraagd om een back-up te maken.
Volgens mij is jou systeem inderdaad nog alles aan het verwerken, dat duurde toch wel lang hoor.
De 2de keer dat hij opgestart was stond alles er gewoon op.

Bij mij werkt de laptop nu ook sneller, dus ik ben wel tevreden met de update :)

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-15 15:05

Mijn systeem heeft niet gevraad om een back up te maken.
edit; Ik heb mijn foto's en bestanden terug gevonden! alleen is het opstarten en afsluiten nog steeds erg langzaam. de foto's stonden in een map in een map in een map ' windows 8' halleluja!!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:14

Hou je bij de update je programma's zoals word etc. of moet je dat dan opnieuw kopen?

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:35

xTammyy schreef:
Hou je bij de update je programma's zoals word etc. of moet je dat dan opnieuw kopen?

Je behoud alles. :D Mijn laptop is veel en veel sneller geworden sinds ik ben overgestapt van win7 naar 10. Geen problemen, ben super tevreden. Niet verwacht dat mijn vijf jaar oude laptop 10 zo goed zou draaien. Bij mijn moeder pakte het helaas minder uit, de laptop chraste steeds. Die laptop draait nu dus weer Windows 8. Je kunt idd binnen een maand weer terug, ik geloof via systeemherstel (daar moet ergens staan terug naar win7/8). Maar een duidelijke uitleg is wel op internet te vinden.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:39

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 16:43

LZP -> HTT

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 11:30

Sourire schreef:
xTammyy schreef:

Je behoud alles. :D Mijn laptop is veel en veel sneller geworden sinds ik ben overgestapt van win7 naar 10. Geen problemen, ben super tevreden. Niet verwacht dat mijn vijf jaar oude laptop 10 zo goed zou draaien. Bij mijn moeder pakte het helaas minder uit, de laptop chraste steeds. Die laptop draait nu dus weer Windows 8. Je kunt idd binnen een maand weer terug, ik geloof via systeemherstel (daar moet ergens staan terug naar win7/8). Maar een duidelijke uitleg is wel op internet te vinden.

ik ben dus alles kwijt,
opstarten en afsluiten gaat nu beter! hij is sneller, maar al mijn foto's en apps die ik opnieuw download die worden bij elke keer dat ik de labtop afsluit verwijderd. dus kan ik weer overnieuw...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:54

Dan lijkt er iets niet goed te zijn met je profiel.
Kan je een nieuw gebruikersaccount aanmaken.? Daarna de bestanden overzetten van oud naar nieuw en het oude account verwijderen.