Internet klapt eruit bij kijk.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Internet klapt eruit bij kijk.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 17:03

Helaas, internetproblemen...
Ik zit bij Ziggo, wat prima bevalt tot nu toe. Sinds een maand klapt de internetverbinding eruit als ik via Kijk.nl een uitzending terug kijk. Andere sites waar je programma's kan terugkijken vallen niet uit. De uitzending stopt, een minuutje later doen andere sites (bijv bokt) het ook niet meer... Ik schakel dan de wifi uit, sluit hem weer aan en dan doet hij het weer. Maar; dan moet ik de uitzending weer opnieuw starten, incl alle reclames >;) . Met het risico dat hij er na 10 minuten weer uitgaat.
Ik heb via de site van Ziggo al geprobeerd de verbinding optimaal te maken, maar dit maakt nog weinig uit. Ik wissel nog wel eens van kanaal en sóms doet hij het dan weer even wat beter. Maar dat is wel wat omslachtig. Kabel gebruik ik nooit.
Iemand een idee wat ermee zou kunnen zijn?

BigOne

Re: Internet klapt eruit bij kijk.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 17:05

Ik lees even mee, kan helemaal niets kijken op kijk.nl. alleen de reclame. Hier schotel dus jammer genoeg geen kabel verbinding.

BartVB
Eigenaar

Re: Internet klapt eruit bij kijk.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 07:00

Ik gok dat Sting met 'kabel' een netwerkkabel bedoelt :)

Om te testen is dat overigens wel erg interessant. Als je een laptop hebt kan je die even bij je kabelmodem (of horizon box) zetten en verbinden met een kabel. Wifi uitschakelen op je laptop en dan kijk.nl proberen. Als het dan wel gewoon goed werkt kan je in ieder geval al wat dingen uitsluiten.