Lieve, lieve, lieve maar lelijke....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Lieve, lieve, lieve maar lelijke....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 11:21

portomonnee, waar ben je?

Lieve bokkers,
ik ben gisteren even de stad in geweest samen met mijn grote vriend mijn portomonnee. Er zat contant geld in, wat onze band natuurlijke enorm versterkte. Ik had al mijn dingen gekocht, toen ik erachter kwam dat hij gestolen was -O- -O- -O- -O- Natuurlijk, dat doen vrienden, heb ik gelijk aangifte gedaan en alle inhoud was geblokkeerd. De politie gaat naar hem opzoek, maar ik schat de kans klein in dat we ooit nog herenigt worden. Daarom ga ik opzoek naar een broertje van hem. Want stiekem was ik best wel een beetje aan je gehecht, samen hebben wij de middelbare school afgemaakt en zitten er make up vlekken in hem waarvan ik nog steeds niet weet hoe?

Daarom vraag ik nu jullie hulp. Onder jullie zitten een paar google koninginnen, terwijl het mijzelf niet lukt om op google dezelfde portomonnee te vinden. Misschien herkent een van jullie mijn omschrijving en weet welke ik bedoel en weet of hij ergens nog te vinden is?

Mijn portomonnee zag er als volgt uit:
1. KNAL blauw
2. Er stond een panda op de voorkant. Het is een cartoon tekening en een beetje typische claire's panda.
3. Ik heb de portomonnee rond 2009/2010 gekocht bij de claire's (zo'n meisjes winkel met over hysterische spullen in mijn ogen, maar die portomonnee vond ik geweldig)
4. Het is dit model: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr alleen dan zitten de vakjes voor de pasjes niet verticaal maar horizontaal.

Ikzelf google me al helemaal suf sinds gister avond en baal er als een stekker van. Eigenlijk was die portomonnee super lelijk, maar ontzettend handig en opvallend. Ik ben namelijk altijd alles kwijt, maar deze vond ik tenminste altijd terug -O- Dus, wie weet misschien wat ik bedoel en kan mij helpen? Ik hoop dat dit topic mag en dat ik hem goed heb geplaatst.

Groetjes Eclair98 of Bente.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:26

Grappig stukje. :') (Al is het natuurlijk minder leuk dat je portemonnee gestolen is..)

Was het toevallig een afbeelding van Tare Panda? Misschien moet je dan daar op zoeken ( 'Tare Panda Wallet' ) :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 11:27

Thanks, ik ga even googlen!
Edit: nee helaas, hij lijkt er niet zo op :( :( Ik heb evt. nog een andere portomonee van de Claires gevonden via google waar de panda op staat?

Het erge nog is, het is nog geen 5 minuten gebeurd. Ik had afgerekend en voordat ik de winkel uit was, kwam ik er al achter :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Lieve, lieve, lieve maar lelijke....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:28

Zijn er geen bewakingsbeelden in de winkel gemaakt?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:29

Misschien een keertje naar de Albert Cuypmarkt? Daar hebben ze meestal wel een paar stands die van dat soort portomonee's en tassen verkopen... Succes!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 11:30

Die zijn er wel, maar die kan alleen de politie vorderen, Cayenne. En daarbij, ik denk dat ze alleen het geld eruit hebben gehaald en misschien mijn id (misschien kunnen ze die doorverkopen, maar die is al als gestolen geregisteerd) en de rest hebben weggegooid.

Uhnee, leuk idee voor in de herstvakantie, dankje wel!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 17:29

Ik google me helemaal suf :')

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:35

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 19:54

Misschien een domme vraag, maar je weet zeker dat je hem niet op de toonbank hebt laten liggen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 10:29

Helaas Sjimmy, dat is hem niet :(

In totaal ben ik drie keer terug geweest naar de winkel maar ze hebben niks gevonden :=

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 20:14

Nou ik heb goed nieuws *\o/*

Ik kreeg vandaag een berichtje van een onbekende vrouw (had haar eerst geaccepteerd als vriend, ik zou later wel uitzoeken wie het was haha) en die had mijn portomonnee gevonden! Ze werkt als toiletjuffrouw bij een winkel in de buurt en vond daar met het schoonmaken mijn portomonnee met pasjes! Ik was toevallig in de stad en heb hem gelijk opgehaald :D Helaas, een ov moet je sowieso opnieuw aanvragen en een id twijfelen we over, dus hopelijk... Morgen gaat mijn moeder met de politie bellen...

Ze had zelfs een fb actie opgestart en ik werd zelfs herkent in de trein :o

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 13:19

goed dat je hem al weer terug hebt, wat lief van de vrouw! *\o/* id zou geen probleem moeten zijn.. was het bij mij in ieder geval niet. mijne stond ook geregistreerd als vermist (of zou dat anders zijn dan gestolen?) maar hoefde geen nieuwe aan te vragen! al moest ik daarvoor heen en weer tussen het gemeentehuis en de politie, want bij het gemeentehuis zeiden ze van wel :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 13:39

Nou, werd ik donderdag gebeld met het feit dat ze geen nieuwe aanknopingspunten hadden. Ik uitgelegd dat de portemonnee in kwestie zelf al weer terug was, maar dat alleen het geld eruit was. Dat stond allemaal niet in de computer en ook de ID stond nog als gesignaleerd. Fijn, als ik was aangehouden had een groot probleem :') Maar nu is gelukkig weer goed :)