Ik heb een ingebouwde badkuip in mijn huurhuis. Echter is de coating er volledig af gesleten (op sommige plekken is het oppervlak ruw) en ik merk dat ik uitslag krijg, vooral op mijn rug en dijen als ik in bad heb gezeten. Oftewel, het bad ziet er niet alleen slecht uit, het is ook niet bepaald fris. Ik heb er ook last van als ik het bad grondig heb schoon gemaakt met cloor of betadine zeep.
Nou is het voor mij niet betaalbaar om een nieuw bad er in te installeren plus, zodra ik hier weg ga, wordt toch het hele huis gestript en de huisbaas doet ook niks om die reden (ik kan het huis voor weinig huren, staat tegenover dat er echt niks binnenhuis gedaan wordt door de huisbaas).
Lang verhaal kort, ik wil het bad (laten) repareren voor zo weinig mogelijk, dus misschien iets van een coating overheen laten spuiten ofzo, of liever nog iets wat ik zelf kan doen.
Ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met een zelfde soort probleem en hoe dit opgelost is en of dit ook naar verwachting heeft gewerkt.
Bedankt