Vector image van Illustrator naar Indesign, gepixeld etc

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Vector image van Illustrator naar Indesign, gepixeld etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 23:57

Avond,

ik zit nu al urenlang te stoeien met illustrator en indesign. Ik heb een slechte kwaliteit logo omgezet naar een vector beeld. Dit was geen probleem. Deze heb ik opgeslagen als .ai file op de hoogste kwaliteit, echter, als ik de image plaats in Indesign komt er een witte outline om het logo heen en is het logo pixelig, niet met de fade van een slecht kwaliteit image, maar scherpe lijnen die er uit zien als een gepixeld beeld. Wat doe ik fout?

Als ik het logo in ai op een gekleurde achtergrond plak ziet het beeld er perfect uit. -O-

BartVB
Eigenaar

Re: Vector image van Illustrator naar Indesign, gepixeld etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:48

Dat is normaal :j Standaard laat InDesign een versie in lage resolutie zien, dit om te zorgen dat het bewerken van pagina's een beetje snel blijft. Dit heeft alleen effect op wat je op je beeldscherm ziet, als je het InDesign document nu print zou alles haarscherp moeten zijn :j

Ik heb hier een vrij antieke versie van InDesign (CS3) maar daar heb ik onder het 'View' menu een 'Display Performance' optie. Als ik die op 'High Quality' oid zet dan ziet alles er scherp uit.

Xyris

Re: Vector image van Illustrator naar Indesign, gepixeld etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 19:15

Sorry voor de late reactie, maar thanks! You are a time-saver!