Inmiddels heb ik mijn Samsung galaxy s4 active bijna 2 jaar en kan ik gaan kijken voor een nieuw abbonement. Maar het zijn er zoveel, overal zijn natuurlijk wel positieve en negatieve dingen over te vinden.. Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie aanraden.
Eisen abbonement:
*Momenteel zit ik bij tele2, vooreur ligt bij een andere provider. *Max. 38,- per maand. *Min. 1000 MB (indien meer des te beter). *Hoeveelheid min/sms minder belangrijk. *incl. toestel.
Eisen toestel: (Voorheen zeer tevreden met samsung, andere merken ook prima) *Smartphone *touch screen *degelijke camera voor foto's/filmpjes. (met flits)
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn, en of jullie een bepaald toestel/povider/abbonement aanraden (of juist afraden).
Edit: Ik zit zelf ook bij KPN, altijd snel 4G en goed bereik.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-10-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Suusie22
Geplaatst: 05-10-15 19:47
Ik heb Telfort > KPN netwerk en heb nooit problemen qua bereik.
Verder heb ik een Iphone, maar kan me voorstellen dat je graag weer een samsung toestel zou willen? Ik ben erg tevreden met mijn Iphone
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-15 19:48
Suusie22 schreef:
Ik heb Telfort > KPN netwerk en heb nooit problemen qua bereik.
Verder heb ik een Iphone, maar kan me voorstellen dat je graag weer een samsung toestel zou willen? Ik ben erg tevreden met mijn Iphone
Welke Iphone heb je? en hoe is jou abbonement samen gesteld?
jorika1986
Geplaatst: 05-10-15 19:54
Geen Vodafone vind ik een zeer goede tip die hier al gegeven wordt, wat een prut provider is dat zeg... De eerste beste gelegenheid die ik had Vodafone opgezegd en overgestapt naar KPN. Wat een verademing was dat zeg! Heb geen minuut meer zonder bereik gezeten, bijna overal 4G dekking en de klantenservice is prima. Toestel zul je zelf moeten zoeken aangezien ik daar zelf een zeer sterke voorkeur in heb...
xNK
Geplaatst: 05-10-15 20:04
Ik heb een Samsung Galaxy S6 met 32GB bij Tele2 en daar ben ik heel tevreden mee De telefoon schiet in het algemeen heel scherpe foto's, ook bij weinig licht is de kwaliteit prima.
Bij Tele2 is de 32GB €35,- per maand met 1000MB en 150 bel/SMS.
CastaMickey
Geplaatst: 05-10-15 20:09
Ik zou voor een huawei gaan bij hollandsenieuwe Het enige nadeel wat ik van een huawei merk is dat ze niet zo veel geheugen hebben voor apps. Met een sd kaart erin kan je wel heel veel foto's opslaan maar apps krijg ik er niet op. Met whatsapp, facebook en een paar foto's en filmpjes (heb momenteel geen sd kaart) zit hij al goed vol. Is een goedkoop abonnement met veel MB en een fijn toestel vind ik!