Hier is vreselijk irritant dat net bij het werkgedeelte in de keuken (de fijnste plek om eten te snijden of op een andere manier klaar te maken) de kastjes zijn ingericht met grote lades, verstopt achter deurtjes die open slaan. Dat zijn net de meest gebruikte lades. Zelfs al ben je alleen in de keuken, dan moet je nog steeds aan de kant om die deurtjes volledig open te klappen en de lades te openen. Anderen zweren bij die weggewerkte lades, maar ik vind het vreselijk irritant. De bovenste lade is voor bestek, maar het bestek ligt bij mij mooi in een kleine lade die direct toegankelijk is. Veel fijner.
En het is stom dat de kastjes naast de vaatwasser aan de verkeerde kant open gaan. Andersom was het veel gemakkelijker geweest om de schone vaat er weer in te zetten.
Ik heb 100x liever gas dan de inductie plaat die ik heb. Kookt veel gemakkelijker, preciezer. En dan ook graag minimaal 4 pitten. Drie is echt te weinig.
Het granieten blad vind ik verschrikkelijk en de kleur rood is al helemaal walgelijk. Maar aangezien de keuken (als enige in het hele huis) nog zo jong was en ons budget voor renovatie op was, hebben we die laten zitten.
Ik heb wel een verhoogd aanrechtblad, wat ik fijner vind werken. En de oven is groot. Dat zijn de enige pluspunten.