Afgelopen juni kocht ik een Samsung Galaxy A3, voor mij als studentje best een grote investering. Ik ben er altijd enorm blij mee geweest, hij zit in zo'n bookcase hoesje en ik ben er ontzettend zuinig mee geweest.
Daarstraks nog lekker op bezig geweest (Instagram, Facebook), ik leg hem even weg maar toen ik hem 5min later weer wou checken wou het scherm niet aanspringen. Heb al alle knopjes uitgeprobeerd, gekeken of hij niet gewoon was uitgevallen maar hij wil gewoon niet opstarten. Inmiddels ook een aantal keer geprobeerd hem op te starten terwijl hij in de lader zit (hij was nochtans volledig opgeladen), maar ook dat baat niet... Is een model met ingebouwde batterij, dus die kan je er ook niet even uit halen.
Ik ben nu wel een beetje bang... Ik kan niet zonder telefoon, ben speciaal voor deze telefoon een micro simkaartje gaan halen, en deze past ook niet in mijn oudere telefoons die nog wel werken...
Iemand tips?
pas toen ik in de wc kwam waar t licht niet aan was kwam ik tot de conclusie dattie het gewoon nog deed