Compleet bed/boxspring gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Drico

Compleet bed/boxspring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 14:09

Omdat mijn bed, maar vooral mijn matrassen toe zijn aan vervanging ben ik opzoek naar een andere bed.
Ik heb al op internet gekeken maar misschien dat jullie me nog verder kunnen helpen, zoals website's, aanbiedingen of tips geven :)

Het moet dus een compleet bed zijn (bedframe, lattenbodems, matrassen) of een boxspring, formaat 160x200.
Mijn huidige bed is 50cm hoog incl matras en ik wil eigenlijk dat mijn nieuwe bed een stuk hoger is omdat ik soms moeite heb om uit bed te komen (mis soms de kracht in mijn benen om te kunnen opstaan en dan is een hoger bed een minder grote afstand om op te staan)

Budget is rond de 300/350 euro, het liefst niet duurder maar er zit wel speling in.

Collie2008

Re: Compleet bed/boxspring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 14:13

Pfoehhhhh dan zou ik liever voor een goede 2de hands gaan. Vooral goede matrassen zijn gewoon hartstikke duur. 2de hands klinkt misschien niet zo fris, maar er zijn genoeg mensen die een vrij nieuw bed van de hand doen wegens samenwonen o.i.d. En uiteindelijk slaap je in hotels etc ook op 2de hands bedden.

Mijn matras kostte geen eens 350,00 en een goed matras is echt zoooooo belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:03

Hoe is je houding t.o.v Ikea? Ik heb bij mijn ouders thuis altijd een duur bed gehad maar heb daar nu een eenpersoons (hoge) boxspring staan. Ligt echt heer-lijk. In mijn studentenhuis heb ik een zelfgemaakt frame, maar met een matras van Ikea. Ze moeten wat vaker omgedraaid worden dan het gemiddelde matras maar vind hem zeker heerlijk liggen.

Valt misschien niet helemaal in je budget maar het is vooralsnog goedkoper dan een volledig bed bij een meubelzaak kopen.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:06

Ik heb de mijne in de aanbieding voor 350 euro gekocht bij Leen Bakker. Ik heb het bed nu 1,5 jaar en ligt nog steeds prima.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 15:21

Ikea heb ik geen problemen mee, vind ze mooie meubels hebben! Alleen helaas zijn ze toch een beetje duur omdat alles weer los erbij komt.

Leen Bakker gaan we zaterdag kijken, hadden ze nu een boxspring voor 280 euro alleen die is 53 cm hoog volgens de website.. Dus even kijken of dat wat is dan qua hoogte.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:34

Bij Jysk hebben ze hele mooie boxsprings voor betaalbare prijzen. Ze geven er goede garantie op en geloof dat alles bij de prijs in zit (Dus de topmatrassen en poten er ook bij)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:39

Zonde, ik heb net mijn heerlijke boxspring aan mijn broertje verkocht, heb er niet eens zo gek veel op geslapen, alleen wel te verstaan. :)) Dit ivm samenwonen en mijn vriend precies het zelfde bed heeft, alleen dan een maatje groter. Hij was wel behoorlijk prijzig, maar dan heb je in mijn ogen wel wat.

Ik zou zoals eerder al geschreven is, opzoek gaan naar een goede 2e hands, matras kun je dan nieuwkopen en goed in investeren.