Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) vuurneon schreef:Hier blijft de PlayStation favoriet![]()
Wii is ook leuk, maar dan heb je risico op vliegende ehh Wii afstandsbediening ding![]()
Qua spelletjes, zou dan kijken wie zijn tv helden zijn. Vaak hebben die kinderhelden ook wel een eigen spel.
(Hier spelen de kinderen al GTA haha maar om een 4 jarige ho*ren te laten doodschieten omdat ze zoveel geld opleveren..... Nee)
Nou ook nog goed voor je conditie whaha. Zoe_97 schreef:zoiets misschien wat? https://www.toychamp.be/product/1056648 ... re_accuset
)
Tazzey schreef:Euhm geen? Ik vind een kind van 4 veel te jong om een spelcomputer te hebben. Lekker spelen met normaal speelgoed. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Storm schreef:Bewegingssensor klinkt wel heel leuk!
Heet dat Kinect?
Storm schreef:Tazzey schreef:Euhm geen? Ik vind een kind van 4 veel te jong om een spelcomputer te hebben. Lekker spelen met normaal speelgoed. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Juist, jouw mening.
En mijn zoon komt veel buiten. Abbo op de Efteling waar we wekelijks zijn, meerdere keren per maand naar Monkeytown en een speeltuin in onze achtertuin.
Maar voor de regenachtige dagen is een computerspelletje ook wel eens leuk, dit of TV kijken moet af en toe best kunnen.