Paar maanden geleden lag mijn telefoon op het bed, terwijl ik aan het omkleden was. Toen zag ik opeens in het beeldscherm: "Papa belt". Dus ik nam op en er werd gelijk opgehangen. Ik belde mijn vader terug en vroeg; "He waarom belde je?". Waarop mijn vader antwoorde; "Ehh? Ik heb niet gebeld, zit in de auto en hij zit gewoon in het standaard".
Ik keek toen bij mijn oproepen en daarin stond, dat ik mijn vader twee keer zelf had gebeld. Heel gek.
Nu vanmorgen stond ik om 6u in de badkamer (wederom was ik me weer aan het omkleden
Zou het een verband hebben
). Telefoon lag op de wastafel en toen kwam er in het beeldscherm; "Mama belt". Dus ik neem wat aarzelend op, licht bij mijn ouders was nog uit en dat mijn moeder om 6u in de morgen opstaat is echt uniek. Weer wordt er gelijk opgehangen. Kijk in bij mijn oproepen, staat er dat ik mijn moeder heb gebeld. Maar wederom zat ik weer niet aan mijn telefoon. Mijn moeder had overigens wel een gemiste oproep van mij. Iemand weet wat ik hier mee moet of weet wat voor technische storing het is?
Edit; Bij beide keren ging de telefoon niet af en trilde ook niet.