Printer slaat op hol!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NogSteedsGek

Printer slaat op hol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 23:36

Nou een soort van.

Voor mijn opleiding moest ik een aantal dingen printen, braaf mee bezig maar inmiddels heb ik 4 keer een stagecontract naast me liggen die ik maar 1 keer hoef te hebben en waarbij ik ook slechts 1 keer op afdrukken heb geklikt.

Hier een print screen van wat mijn printer doet:

Afbeelding

Onderste is het contract, deze staat op afdrukken maar dat is al lang gebeurt. Als ik de computer opnieuw opstart is het eerst wat hij doet weer het contract uitprinten. Blijft hier gewoon in hangen. De andere documenten worden dan weer niet afgedrukt en die heb ik nou net nodig.

Lieve bokkers, help?!

Anoniem

Re: Printer slaat op hol!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:43

Kan je dat contract niet deleten uit het schermpje? Of even de printer aan/uit zetten?

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 23:51

Beide geprobeerd, helaas zonder resultaat. Dan staat er verwijderen achter in plaats van afdrukken en dat blijft staan, bij opnieuw opstarten drukt hij dan alsnog weer af. Printer aan en uit heeft ook niet mogen baten, printer resetten ook niet.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:53

Printtaak annuleren? Printtaak afbreken? Rechtermuisknop...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:54

Heb ik ook eens gehad, dat er een document in de wachtrij bleef staan.. alleen wilde hij dan niet afdrukken. :P Wat ik ook in het afdruk-schermpje deed.. niks hielp

Ik heb toen dit gedaan (alleen stap 2) http://support.hp.com/nl-nl/document/c02231301
Werkt bij alle soorten en maten printers :j

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 23:55

Zie bovenstaande, kan hem afbreken, annuleren, hervatten, wat ik maar wil maar er komt geen reactie op. :(

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 23:59

Jaa! Dank Anne! Probleem getackeld, kan weer printen wat IK wil haha. Zal t linkje opslaan, printer heeft wel vaker kuren. De taak om niet naar behoren te werken neemt ie soms nogal serieus.