Ik kan het nergens op internet vinden, en ik weet nou ook niet zeker of ik mij zorgen moet maken of niet. Het begon eergisteren. Ik had mijn laptop voor mij neergezet en had nog een pincet op mijn kamer liggen. De laptop was nog dicht. Ik klapte hem open om er gebruik van te maken, en bedacht me ineens tijdens het open klappen van de laptop dat mijn pincet er nog op lag. Ik zou hem achter de laptop weg pakken maar...er lag niks O.o
Hoe kan er nou niks liggen achter de laptop, terwijl er toch echt iets op lag? Ik keek iets beter, waarna de pincet aan mijn scherm geplakt leek te zitten
Ik vond het eerst natuurlijk wel grappig, hopende dat het een eenmalig iets zou zijn.Gisteravond had ik mijn laptop weer dichtgeklapt liggen. Mijn telefoon was bijna leeg, en geen oplader in de buurt. Naah, geen probleem. Dan knal ik hem morgen gewoon aan het snoer, was mijn gedachte. De telefoon was uitgevallen gisteravond omdat het geen stroom meer had. Telefoon op mijn laptop gelegd op het tafeltje, en lekker slapen maar.
Word ik vanmorgen wakker, en leg ik hem aan het stroom, blijkt hij 69 procent te hebben?! what the...
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn telefoon is opgeladen omdat hij op mijn laptop heeft gelegen bij het magnetische deel (klinkt ontzettend vreemd, maar een andere verklaring heb ik niet
)Ondanks dat ik het ontzettend grappig vond eerst, maak ik mij nu toch best wel zorgen. Is het schadelijk voor mijn laptop dat het magnetisch is nu? Gezond lijkt het mij niet namelijk

Dus ja...als iemand een idee heeft wat nu te doen, zorgen maken of niet, zou ik al geholpen zijn