Mijn moeder heeft een probleempje. Zij heeft een iPhone 4s. Ze had eerst steeds geen opslagruimte voor een IOS update maar vanochtend leek het ineens te kunnen, dus deed ze het.
Nu komt ze net naar mij toe dat haar mobiel al bijna 2 uur (!) bezig is. Ze heeft tussendoor even gehad dat ze weer beeld kreeg en alles kon, maar daarna ging de update verder (appeltje in beeld en streepje eronder die aan het laden is).
Momenteel is de telefoon alweer dik 2 uur bezig en er gebeurd nog altijd vrij weinig. Het appeltje is in beeld, streepje eronder komt tot een kwart, dan valt het streepje weer weg en lijkt het alsof hij de telefoon gaat opstarten, maar dan komt het appeltje weer in beeld en gaat het weer opnieuw..
Wie weet hier raad mee? Ik heb hem al geprobeerd 'normaal' uit te zetten (vergrendelknop lang indrukken) en ik heb het ook al geprobeerd met homeknop + vergrendelknop. Dan lijkt het even alsof hij opnieuw aan gaat maar komt toch weer dat streepje onder het appeltje en gaat hij weer 'verder'.
Wie weet de oplossing? Of is de telefoon gewoon overleden nu?
Het ging best snel. Geen problemen tot nu toe!