Heb je daar recht op? Ik heb mijn abbonement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Heb het ding nu 1 dag in gebruik maar hij werkt extreem traag. (fabrieks fout?) Ik heb ooit iets gehoord dat je je toestel zou kunnen ruilen mocht er iets mis mee zijn wat niet door eigen toedoen is.
Ik ben nog niet langs de winkel geweest want ik heb nog geen tijd gehad Telefoon is een lg g3s
Allejandro
Geplaatst: 16-09-15 07:35
Verwacht je niet teveel van dit toestel? Wat is traag? Het is niet te vergelijken met een Samsung s5 bijvoorbeeld.
Echt extreem traag, minimaal 2 a 3 seconde voor het scherm geladen is als je bijvoorbeeld van begin scherm naar internet gaat of andersom Vast lopen of het scherm reageert niet of nauwelijks op aanraking. Er zit zoon tap code op het scherm. Heeft gister meerdere keren geweigerd. Ik had geen hoge verwachtingen en ik heb ook geen hele bijzondere eisen. Maar van een nieuw toestel verwacht ik wel dat de functies nog optimaal werken. Zelfs met mijn huidige oude telefoon heb ik daar geen last mee
Dacht dat KPN de laatste was die dat deed, en die doen dat niet meer . Je kan er altijd mee terug naar de provider, misschien kunnen zij wat betekenen?