Foto's weg door update macbook Yosemite?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oester

Foto's weg door update macbook Yosemite?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 17:52

Ik heb net even mijn macbook maar eens door een update gehaald (yosemite 10.10.5), en nu werkt iphoto dus niet meer.
Als ik er op klik krijg ik een melding dat ik hem moet updaten, maar hij is niet meer beschikbaar in de App Store. :=

Lees nu overal dat ik hem dus had moeten updaten of back uppen.
Meerdere mensen met dit probleem of die mij kunnen helpen? :o? Of weet hoe ik nog bij die foto's kan komen?

dogs_horses

Re: Foto's weg door update macbook Yosemite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:01

Als het goed is kan je iPhoto nog gewoon downloaden, maar als dat niet lukt kan je zo je foto's terugkrijgen:
Ga naar de gebruiker van je mac, en ga naar de map 'afbeeldingen'. Daarin zit een dingetje met 'iPhoto-bibliotheek' die doe je met je rechter muisknop en dan op 'toon pakketinhoud'. Dan zie je een mapje 'masters' met per jaar een map, en daarin een aantal mappen, en als die mappen weer in gaat kom je bij een album foto's uit, zo een voor een de mappen openen.

Succes! Hopelijk lukt het om iPhoto te downloaden want op deze manier is het wel veel werk...

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:14

Als je de Vernieuwde Foto-app opent, moet hij als het goed is je fotobibliotheek daar inladen. Ik gebruikte altijd iPhoto, en vind het nieuwe fotoprogramma echt vreselijk :o ik heb dus al mijn foto's gewoon naar mappen in m'n documenten verplaatst.

oester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 21:06

Iphoto valt dus echt niet meer te downloaden..

Maar ik heb ze weer! Kon ze idd laden in de nieuwe foto app! *\o/*

Bedankt iig! :)