Wie o wie kan mij helpen?
van de week gewoon met de computer gewerkt terwijl er niets aan de hand was. Gisteren avond wilden mijn ouders inloggen bij digi-D en krijgen vervolgens in Chrome de waarschuwing: verbinding is niet prive. In internet Explorer kijg je de melding: fout met het beveiligingscertificaat. Dit gebeurde ook bij het inloggen bij de RDW, ligt dus niet aan de Digi-D.
Ik heb er een volledige virusscan van Bullguard overheen gegooid, dit heeft niets opgeleverd.
Als je naar netwerkcentrum openen- volledig overzicht weergeven gaat, staat er: deze computer ==== Onbekend====internet. Het lijkt erop alsof iets of iemand zich in ons netwerk heeft "ingegraven"
Echter, de rest van de laptops in huis doen het wel zonder fout bij het inloggen op digi-D.
De update van Windows 10 is binnen, alles gaat goed, maar na installatie sluit de computer af en start in W 10 op, om vervolgens terug te gaan naar mn oude Windows 7. De computer start op in W 7 en ik krijg de foutcode: 80004005-4000 er is een onbekend probleem in Windows update opgetreden.
De computer had wel de dag voordat de problemen begonnen Windows update uitgevoerd. Foutje bij Windows met het maken van de updates?
Heb ik een virus op mn computer? Zijn al mijn bestanden nog te redden, of is het einde verhaal en moet pap Windows geheel opnieuw installeren?
bedankt voor het mee denken!