Mijn iPhone doet niks meer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NynkeMarit

Mijn iPhone doet niks meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 17:37

Hallo, vanochtend ging ik naar school, telefoon mee en na een paar leuren had ik zoiets van huh, er stond namelijk nog steeds dat hij 100% was, terwijl ik hem gewoon heb gebruikt en hij normaal voordat ik op school ben is hij al onder de 90% dus vond dit nogal vreemd. Vanmiddag, rond een uur of 15 nog steeds 100%. Bouma vreemd maar hij deed t nog gewoon dus zal wel weer weg gaan. 10 minuten later pakte ik m weer en er gebeurde niks. Helemaal niks. Hij was ook niet leeg, voor zover ik wist, anders komt er namelijk wel een lader tekentje in beeld.. Na 10 minuten kwam het Apple tekentje in beeld zoals die normaal doet met opstarten, ik blij telefoon weer aan, echter na 10 seconden het appletekentje gewoon weer weg en zwart beeld.. Nou jammer maar ik moest weer naar de les. Zodra ik thuis kwam telefoon aan de lader gelegd en toen begon het, zwart beeld, Apple opstart tekentje, zwart beeld, opstarten, zwart beeld enz. Enz. Enz. Dit heeft ie een uur gedaan en toen heb ik m maar van de lader gehaald...

Ik heb een iPhone 4s 2e hands gekocht een paar maanden geleden, nooit problemen mee gehad en hiervoor ook 2,5 jaar dezelfde iPhone 4s gehad die toen helaas kapotgeslagen was.
Mijn telefoon nu is niét gevallen, en niemand anders heeft m gehad of laten vallen zover ik weet
Vind t wel jammer want heb m eigenlijk wel nodig
Weet iemand wat ik kan doen? -O-

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:38

Waarschijnlijk accu dood. Nieuwe accu inzetten?

Accu/batterij :P

NynkeMarit

Re: Mijn iPhone doet niks meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 17:39

Er zit net sinds 3 maand denk ik een nieuwe accu in, had de vorige eigenaar er net in laten zetten namelijk -O-

Jinah&Summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:48

Komt me bekend voor had ik ook last van met mijn 4s.
Dan zij die dat ik nog 60% had en binnen 2sec nog maar 20 en daarna viel die gelijk uit. Waar het aan gelegen heeft weet ik niet ik heb er nooit een nieuwe accu of iets in laten zetten. Succes in iedergeval!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:03

Is volgens mij een veelvoorkomend probleem bij de 4S, ik zou even langs te winkel lopen morgen, helemaal als hij niet meer wil opladen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:06

Even aan de lader leggen, terwijl het scherm zwart is homeknop en aan/uitknop tegelijkertijd ingedrukt houden voor zo'n 10 seconden. Als hij dan nog niets doet zou ik hem aan je laptop hangen, voor de zekerheid een backup van al je spullen maken en er morgen even mee naar de winkel. Soms hebben die dingen na een crash even een nachtje rust nodig, zou zomaar kunnen dat als je hem vannacht in de lader laat liggen hij het morgen weer doet.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 18:49

Home en aan uitknop ingedrukt houden allemaal al geprobeerd, aan de lader spacete ie m helemaal, en heb m niet in de winkel gekocht, kan ik d'r dan ook nog mee terug?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:55

Je kan naar een Apple Genius bar, daar helpen ze je gratis als er niks vervangen moet worden. Anders moet je even naar een winkel waar ze telefoons repareren, zit overal wel :j