Telfort Abbo: overstappen, hoe gaat dit in zijn werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Telfort Abbo: overstappen, hoe gaat dit in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 19:09

Nadat ik jaren trouwe klant ben geweest bij Telfort wil ik graag met mijn abonnement (mobiel) overstappen naar Vodafone. Maar hoe gaat dit in z'n werk?

Mijn contract loopt af op 9 november 2015 en mag 60 dagen voor eindiging contract overstappen naar een andere aanbieder. En nu?

Als ik nu een abonnement afsluit bij Vodafone, hoe gaat dit met mijn abonnement van Telfort?

Dan mijn volgende vraag: Iemand ervaring met https://www.gsmeasy.nl/ ?
Als ik via deze website voor Vodafone kies, ben ik goedkoper uit dan via de gewone website van Vodafone.

Zij geven ook onderstaande aan, waaruit ik kan maken dat ik dus niks hoef te doen wat betreft het overstappen?
Citaat:
Tip: kies voor nummerbehoud! Niet alleen kunt u met nummerbehoud uw huidige 06 nummer behouden, ook zeggen wij uw huidige abonnement voor u op en zorgen wij voor een naadloze overgang tussen uw huidige en uw nieuwe abonnement. Indien u momenteel prepaid heeft of zelf uw abonnement heeft opgezegd is nummerbehoud ook geen probleem. Nummerbehoud is gratis en wij regelen alles voor u.

Ineke2

Re: Telfort Abbo: overstappen, hoe gaat dit in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:23

Weet je zeker dat je naar Vodafone wil? Mijn broer heeft een abbo gehad bij Vodafone en hij was heel blij toen hij over kon stappen. Dit omdat hij regelmatig niet bereikbaar was en ook zelf geen bereik had.

Overstappen zelf is inderdaad niet moeilijk. Gewoon de website volgen. Alles invullen en je krijgt een bevestigingsmail.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:29

Hier geen problemen met Vodafone.. en in het verleden ook nooit gehad, behalve te hoge telefoonrekeningen (maar das mijn eigen schuld).. :')

Als je je nummer wilt bewaren, zegt vodafone je oude abonnement op ;)
Ik heb mijn nieuwe abonnement afgesloten via http://www.algebeld.nl/.. fijne shop en goed geregeld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:31

Ineke2 schreef:
Weet je zeker dat je naar Vodafone wil? Mijn broer heeft een abbo gehad bij Vodafone en hij was heel blij toen hij over kon stappen. Dit omdat hij regelmatig niet bereikbaar was en ook zelf geen bereik had.

Overstappen zelf is inderdaad niet moeilijk. Gewoon de website volgen. Alles invullen en je krijgt een bevestigingsmail.

Hier volop bereik met vodafone :) kpn oid werkt hier juist heel slecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:32

Ik ben weg bij telfort, en nadat ik een contract bij t-mobile had afgesloten hebben ze zelf mijn oude contract opgezegd. :) Geen gedoe, alles is automatisch gegaan!

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:35

hier ook ellende met vodafone, maar als je over wilt stappen regelt vodafone alles voor je hoor,

een collega verlengd altijd via gsmeasy.nl en is daar erg tevrede over

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:35

Het klopt inderdaad dat je nieuwe provider het abonnement waar je het nummer van wil overhouden, voor je opzegt. Je moet je wel aan de opzegtermijn van je huidige abo houden.

Kwa bereik: ik heb prive Telfort en zakelijk een Vodafone abo en op de ene plek is het bereik van de een beter, op de andere plek dat van de ander.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 20:03

Iedereen bedankt! Mijn vriend heeft Vodafone en is dik tevreden. Ik heb eerder problemen met Telfort wat betreft bereik.. Heb nu net via gsmeasy een abonnement afgesloten, ben benieuwd!