Ik hoop dat er wat technische bokkers zijn die mij met dit probleem kunnen helpen, want ik kom er niet uit...
Ik heb nu een aantal jaar een tekentablet van Bamboo. In het begin veel mee getekend en toen heeft hij een tijdje in de kast liggen verstoffen. Een paar maandjes geleden ben ik weer begonnen met digitaal tekenen, nu echt actief. Ik heb tussendoor wel soms getekend maar niet veel. De tablet werkte prima en er was niks op aan te merken.
Een aantal dagen geleden begonnen met een nieuwe tekening en die wilde ik graag afmaken. Ik heb de tablet een aantal dagen achter elkaar gebruikt, toen een dag niet en gisteren wilde ik hem weer aansluiten. Maar hij doet het niet.....
De tablet reageert heel sloom tot niet op de pen, de knoppen lang de zijkant doen het niet, en zodra ik naar de bamboo voorkeuren ga geeft hij aan dat de driver niet goed werkt. Ik zou de computer opnieuw moeten opstarten -gedaan, werkt niet- , de tablet opnieuw moeten installeren -nu twee keer geprobeerd, werkt niet, hij doet het alleen maar slechter- of dat je de driver moet updaten. En tja, ik ben geen techniekwonder dus dat zegt me helemaal niks
Is er iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Of moet ik toch maar eens aan een nieuwe gaan denken?
Even extra info: mijn tablet is een wacom bamboo special edition
Groetjes Linde