Ik ben de laatste dagen een beetje aan het rondkijken hoe ik het geluid van mijn auto een beetje kan verbeteren. Hou van wat hardere muziekstijlen dus een goede bas zou daar wel prettig bij zijn. Nu was ik aan het kijken naar subwoofers/versterkers en misschien nog extra boxen?
Ik zal even een beeld schetsen van hoe de situatie nu is. Ik heb een Suzuki alto uit ongeveer het jaar 2000, dus redelijk oud model.
Ik heb hier een redelijk nieuwe JVC radio inzitten met 4 uitgangen van maximaal 50 Watt. Op het moment zitten er alleen 2 aardig nieuwe speakers in de voor portieren. Achter zitten dus geen speakers. In principe komt er uit die 2 speakers best redelijk geluid, maar er zit echt 0,0 bas in en het kan wel met iets meer klank. Nu heb ik zelf de ballen verstand van deze technieken. Zijn er technische bokkers die mij een beetje een richting in kunnen duwen? Ben sowieso van plan om ergens langs te gaan om het in te laten bouwen of iets dergelijks, maar vind het wel fijn om met een beetje verstand erheen te gaan zodat ze me niet zomaar iets aansmeren.
Alvast bedankt

)
Heb al 1x mijn ruit eruit geknald namelijk