Stevige huishoudhandschoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Stevige huishoudhandschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 12:26

ik haat water, even handen wassen ok, maar zodra ik langer in het water ga rimpelen mijn handen en heb ik een naar gevoel in mijn handen. Ik kan dan ook heel moeilijk stoffen vastnemen, of papier. (het gevoel erbij is vergelijkbaar met het gevoel van je nagels over een krijtbord).
en nu ben ik op het luminieuze idee gekomen om in een slagerij te gaan werken. En wat is er in een slagerij? afwas, heel veel afwas ...
Ik mag gelukkig handschoenen dragen, maar mijn goedkope huishoudhandschoentjes hebben het na 12 uur al reeds begeven. die dingen kosten weliswaar maar 1 euro per stuk, maar ik ben niet van plan om 30 euro per maand uit te geven aan handschoenen.

wie weet goede, stevige handschoenen die tegen een stootje kunnen, maar toch betaalbaar zijn? en uiteraard waterdicht.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:32

Duhelo

Re: Stevige huishoudhandschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 12:34

heb je in die dingen wel nog gevoel? ik moet wel vaak klein materiaal vastnemen en wegzetten, niet zo handig als het allemaal de grond in gaat :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:36

Ja hoor!
Sommige hebben zelfs antislipnoppen, kom je met moeite van je bord los _O-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:40

ik heb ook moeite met krantenpapier en terracotta potjes ed. nu bij het idee al krijg ik dat gevoel...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 12:47

suuzepuus schreef:
ik heb ook moeite met krantenpapier en terracotta potjes ed. nu bij het idee al krijg ik dat gevoel...

haha, echt he, ik moet er maar aan denken en ik kan er echt misselijk van worden. ik kan helaas niet vermijden om natte of vieze dingen aan te raken, maar tussen 13.30 en 16 uur sta ik praktisch constant af te wassen en daarna te schuren, dan is het wel heel fijn om die handschoenen te hebben. Ik ga morgen eens bij de DHZ zaak hier gaan :)