pc: bokt gebruikersnaam verwijderen geschiedenis.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hielkebro

pc: bokt gebruikersnaam verwijderen geschiedenis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 18:04

Hallo,

ik heb op bokt mijn gebruikersnaam ingevuld bij het inloggen, maar nu was ik denk ik te snel en nu staat mijn gebruikersnaam met wachtwoord erachter nu in die 'geschiedenis'.
Dus, als ik nu op bokt kom en zal me inloggen en druk de eerste letter van mn gebruikersnaam in, dan komt daaronder mn gebruikersnaam of hotmail oid te staan waar ik uit kan 'kiezen' (hoeft niet perse).

maar nu staat mn gebruikersnaam daar dus onder in die lijst met wachtwoord, kan ik die ook verwijderen ? aangezien dit niet een prive computer is maar van het hele gezin.

ik hoop dat jullie me snappen met deze vage vraag.. :o

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:09

Je moet bij je browser zijn, ergens kun je bij een kopje instellingen komen waar je geschiedenis en wachtwoorden kunt verwijderen :)

Waar je dat knopje vind is per browser verschillend maar iig wel in het scherm waar je nu mee op bokt zit :P

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 18:11

S_en_Z schreef:
Je moet bij je browser zijn, ergens kun je bij een kopje instellingen komen waar je geschiedenis en wachtwoorden kunt verwijderen :)

Waar je dat knopje vind is per browser verschillend maar iig wel in het scherm waar je nu mee op bokt zit :P

ik gebruik Chrome!

daffieduck83

Re: pc: bokt gebruikersnaam verwijderen geschiedenis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:20

Je kan in Chrome onder instellingen het automatisch aanvullen uitzetten en je bokt wachtwoord verwijderen. Daarvoor open je een internetpagina in chrome, ga je naar de drie liggende streepjes onder het rode kruisje rechtsboven. Ga naar instellingen en dan geavanceerde instellingen weergeven (onderaan). Onder wachtwoorden en formulieren kan je je instellingen aanpassen

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 18:31

daffieduck83 schreef:
Je kan in Chrome onder instellingen het automatisch aanvullen uitzetten en je bokt wachtwoord verwijderen. Daarvoor open je een internetpagina in chrome, ga je naar de drie liggende streepjes onder het rode kruisje rechtsboven. Ga naar instellingen en dan geavanceerde instellingen weergeven (onderaan). Onder wachtwoorden en formulieren kan je je instellingen aanpassen

Gelukt! bedankt :D

Dit wachtwoord gebruik ik voor meerdere dingen dus hoef het niet te veranderen haha :o