Spotify willekeurige liedjes in afspeellijst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Spotify willekeurige liedjes in afspeellijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 22:03

Misschien een beetje een vage titel, sorry :o
Maar wanneer ik een afspeellijst maak op Spotify en die vervolgens afluister, komen er andere liedjes doorheen zeg maar :P Dat zijn dan liedjes van artiesten die wel in die afspeellijst staan, maar die nummers staan er zelf niet tussen. Dat vind ik best irritant, omdat ik die nummers meestal niet leuk vind (ben nogal kieskeurig :P )
Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?
Google had niet echt een duidelijk antwoord omdat mijn zoekopdracht ook niet zo heel duidelijk was :Y)

geerte

Re: Spotify willekeurige liedjes in afspeellijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:57

Het is mogelijk om een premium account te nemen dan heb je dat niet, voor gratis gebruik heb ik er niets tegen gevonden.

KellyLytsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:00

Klopt wat geerte zegt, alleen als je een premium account neemt waar je voor moet betalen, heb je hier geen last van.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 00:02

Ah jammer :+ Bedankt voor jullie antwoorden!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:04

Is dit nieuw? Ik heb het nog nooit gemerkt. Wat bizar. Spotify begint er wel echt alles aan te doen om te zorgen dat je geld aan ze uitgeeft.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:05

Je kan volgens mij nu wel 2 maanden oid gratis premium gebruiken. Moet je alleen voor het einde weer afmelden. dan is het gratis. Ik had het ook. En toevallig gister afgemeld. Loopt over 3 dagen af bij mij namelijk.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 00:10

Volgens mij gebeurd dit als je niet genoeg nummers in je afspeellijst hebt staan. Dan voegt Spotify er automatisch nummers aan toe. Ik had dit met mijn gratis account en via mijn mobiel luisteren. Ik had een afspeellijst gemaakt, maar er stonden te weinig nummer in dus kwamen er extra nummers bij te staan van dezelfde artiest.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 13:17

Knudd schreef:
Volgens mij gebeurd dit als je niet genoeg nummers in je afspeellijst hebt staan. Dan voegt Spotify er automatisch nummers aan toe. Ik had dit met mijn gratis account en via mijn mobiel luisteren. Ik had een afspeellijst gemaakt, maar er stonden te weinig nummer in dus kwamen er extra nummers bij te staan van dezelfde artiest.

Hmm.. Ik zal eens proberen wat meer nummers toe te voegen. Dankje!