Samsung galaxy S5 valt steeds uit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Samsung galaxy S5 valt steeds uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 00:39

Ik word er een beetje niet goed van. Voorheen had ik een Iphone, hier ben ik vol enthousiasme vanaf gestapt omdat ik er helemaal gek van werd. Liep steeds vast, viel uit, opnieuw opgestart, en dan begon ik weer opnieuw.

Vriendinnen met een Samsung die niet anders dan positief waren, mijn moeder heeft een Samsung en die is onwijs positief. Ik ben zelf positief behalve dat ook deze telefoon steeds vastloopt en uitvalt. Ik leeg steeds de tabbladen zegmaar, zorg dat er max. 2 dingen draaien, op de telefoon staan vrijwel alleen de apps die er al opstonden toen ik hem binnenkreeg, 2 spelletjes, en wat foto's.
De telefoon is vrij nieuw. Ik denk een 2 maanden oud. (Net 2e factuur gehad)
Ik word er echt helemaal gestoord van. Ik tel een hoop geld neer voor een telefoon die niet doet wat ik wil.

Ik ben eerst op onderzoek uitgegaan. Wat raad t mobile aan? (Mijn profider) verder zoeken op Internet..
Overal staat hetzelfde antwoord; terug naar fabrieksinstellingen of daarnaast ook de Cage legen.

Ben ik de enige die vind dat als ik een telefoon koop, dat ik deze niet om de haverklap terug naar fabrieksinstellingen hoef te zetten omdat hij anders uitvalt? Wat kan ik hiermee doen? Ik weet dat t mobile gaat zeggen dat ik hem op fabrieksinstellingen moet zetten (dan ben ik dus ook alles kwijt wat erop staat. Dat wil ik dus juist niet) en anders moet ik een reparatie aanvragen. Waarin kan t mobile mij helpen met het uitval probleem? Tot waar kan ik hun aanspreken?

Ik wil een telefoon die werkt. Het is net als Apple een merk dat als goed bekend staat. Daar betaal ik naar. Daar wil ik dus ook materiaal naar. Ik klaag nu misschien veel, maar het komt me echt mn neus uit. Waarom kan iets niet gewoon werken zoals je beloofd wordt? Dat het even een keertje anders is zou me een worst wezen maar het komt steeds vaker voor.. :(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:38

Ligt het niet toevallig aan de batterij? Ik heb dat ooit gehad met mijn Galaxy S, was een fabrieksfoutje waardoor de batterij niet altijd contact maakte. De telefoon viel dan telkens uit. Uiteindelijk terug gestuurd naar Samsung en daar is hij gemaakt :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:53

Denk even naar de winkel of laten opsturen.
Kan zijn dat er een fabrieksfoutje inzit!

ikke129

Re: Samsung galaxy S5 valt steeds uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:55

Ik had het met mijn s3 mini. Heb op bol.com een batterij aangeschaft voor 10 euro en doet het weer perfect!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 12:24

Ik denk idd dat ik maar langs de winkel ga..

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:07

Andere batterij

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:13

Had ik ook met mijn telefoon! Ondertussen is ie al weer 4 weken weg! Hoop em volgende week terug te krijgen als ie het weer doet!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:18

Had ik ook met mijn nieuwe S5. T-mobile heeft hem opgestuurd en ik heb een andere thuis gestuurd gekregen. Die doet het nu een jaar naar volle tevredenheid ....

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:27

LoveUggs schreef:
Ik word er een beetje niet goed van. Voorheen had ik een Iphone, hier ben ik vol enthousiasme vanaf gestapt omdat ik er helemaal gek van werd. Liep steeds vast, viel uit, opnieuw opgestart, en dan begon ik weer opnieuw.

Vriendinnen met een Samsung die niet anders dan positief waren, mijn moeder heeft een Samsung en die is onwijs positief. Ik ben zelf positief behalve dat ook deze telefoon steeds vastloopt en uitvalt. Ik leeg steeds de tabbladen zegmaar, zorg dat er max. 2 dingen draaien, op de telefoon staan vrijwel alleen de apps die er al opstonden toen ik hem binnenkreeg, 2 spelletjes, en wat foto's.
De telefoon is vrij nieuw. Ik denk een 2 maanden oud. (Net 2e factuur gehad)
Ik word er echt helemaal gestoord van. Ik tel een hoop geld neer voor een telefoon die niet doet wat ik wil.

Ik ben eerst op onderzoek uitgegaan. Wat raad t mobile aan? (Mijn profider) verder zoeken op Internet..
Overal staat hetzelfde antwoord; terug naar fabrieksinstellingen of daarnaast ook de Cage legen.

Ben ik de enige die vind dat als ik een telefoon koop, dat ik deze niet om de haverklap terug naar fabrieksinstellingen hoef te zetten omdat hij anders uitvalt? Wat kan ik hiermee doen? Ik weet dat t mobile gaat zeggen dat ik hem op fabrieksinstellingen moet zetten (dan ben ik dus ook alles kwijt wat erop staat. Dat wil ik dus juist niet) en anders moet ik een reparatie aanvragen. Waarin kan t mobile mij helpen met het uitval probleem? Tot waar kan ik hun aanspreken?

Ik wil een telefoon die werkt. Het is net als Apple een merk dat als goed bekend staat. Daar betaal ik naar. Daar wil ik dus ook materiaal naar. Ik klaag nu misschien veel, maar het komt me echt mn neus uit. Waarom kan iets niet gewoon werken zoals je beloofd wordt? Dat het even een keertje anders is zou me een worst wezen maar het komt steeds vaker voor.. :(

Even bij een T-mobile winkel langs gaan. Valt gewoon onder de garantie. Succes