Nu heb ik jaren geleden een abbonement afgesloten voor eerst rond de 4,50 voor 300 minuten partner abbonement. Dat is daarna 5,30 geworden voor dezelfde 300 minuten en daarna dit steeds verlengd. Sms deed ik nauwelijks dus bundel is niet nodig. Later iets meer gaan sms en maar niet heel veel en de bundel dus steeds voor 2 jaar verlengd. Geen internetgebruik op de telefoon, kan hij niet eens. Zo ook twee jaar geleden dus.
Nu is vorig jaar mijn bijna exman weer teruggestapt naar telfort voor zakelijke telefoon met internet en intensief gebruik kwa bellen. In diezelfde tijd is telfort ongevraagd gestopt met sms en mail rekeningen. Ivm slechter zicht en onduidelijke site is mijn tefort voor mij bijna niet te ontcijferen.
Daarna steeds afschriften gehad een rekening van tussen de 45 en 70 euro een steeds vast rond de 11 tot 13 euro. Met alleen een referentie nummer, geen telefoonnummer oid erbij dus er steeds vanuit gegaan dat de lage van mij en de hoge van hem waren.
lijkt me logisch.Alleen nu is dat gesplitst en kom ik er tot mijn grote schrik achter dat de hoge van mij is.
. Dankzij de "service" van telfort blijkt nu.Kennelijk is vorig jaar (een jaar na start nieuwe periode van twee jaar) het soort abbonement dat ik had gestopt en verandert in 200 minuten voor eerst 13,21 nu zelfs 14,40. Sms was van 15 cent per stuk omhoog gegaan naar 25 ct (terwijl internationaal het 9 cent is).
Dit alles is mij alleen nooit gemeld.
want alleen via internet op de telefoon hebben ze dat aan klanten gemeld. Leuk als je geen internet hebt op je telefoon en dus deze mededeling nooit krijgt. Niet per mail, niet per sms helemaal niks.
En ik ben dus iedere maand bijna 100 minuten over de bundel heen gegaan tegen idioot hoge kosten die ook waren verhoogd even tussendoor en 10 cent per sms je meer gaan betalen. Echt te belachelijk voor woorden en dit grapje heeft me denk ik ruim een jaar minstens 60 euro per maand gekost.
Kennelijk kon ik al verlengen/wijzigen tijdens die verandering. Maar ja nooit gehoord en nooit geweten. Nu is dat wel gebeurt en ga ik 8 euro per maand betalen voor 300 minuten en onbeperkt sms wat kennelijk al langer gebruikelijk is alleen niet voor het abbonement waarin ze mij hadden gewijzigd.
Klacht is ingedient en ik mag hopen dat ze iets gaan vergoeden voor hun grote fout. De eikels.

Edit even verduidelijkt dat het binnen de looptijd van contract is omgegooid znder melding.
en niet alleen doorgeven via whatsapp maar gewoon fatsoenlijk per mail en desnoods sms of brief. Dan weet je dat en kun je maatregelen nemen. En niet zonder mededeling dingen heel grof wijzigen en daardoor de kosten bijna vertienvoudigen.
. Waardoor snapten ze ook niet. Maar ja het is wel gebeurt met flink hoge kosten als gevolg. Maar ja de verder bekende kreten, we betreuren het, ja erg vervelend maar .....ik ben benieuwd of ik er nog iets van hoor. Zal wel niet maar wie weet.