Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mayflower_ schreef:Ik heb Polar M400 voor verschillende sporten (paardrijden, hardlopen en racefietsen).
Ik had hiervoor een horloge die minder functies had. Ik ben zeer te spreken over de Polar M400. Batterij gaat lang mee, GPS doet het goed en deze heeft zeer uitgebreide functies.
Anoniem schreef:Fitbit is een leuke activity tracker, maar niet geschikt als sport horloge. De HR meter is niet acuraat genoeg om intervallen te registreren.
Polar is veel geschikter. Verder zou je nog kunnen kijken naar bijv. Suunto ambit (bijv. de 2R) of garmin vivoactive of forerunner
Edit:
http://www.dcrainmaker.com/
Hij maakt hele objectieve en uitgebreide product reviews! wel de moeite waard
SkyLWG schreef:Ik heb ook de Fitbit Charge HR en bij mij worden de actieve minuten wel goed geregistreerd. Mijn vriend heeft de Fitbit Surge en die is beter in te stellen op andere sporten dan lopen en ook heeft deze een GPS. De reden dat ik deze niet heb genomen, is dat ik het horloge te groot/lomp vind.
Kattenbak schreef:SkyLWG schreef:Ik heb ook de Fitbit Charge HR en bij mij worden de actieve minuten wel goed geregistreerd. Mijn vriend heeft de Fitbit Surge en die is beter in te stellen op andere sporten dan lopen en ook heeft deze een GPS. De reden dat ik deze niet heb genomen, is dat ik het horloge te groot/lomp vind.
Mijn vriend heeft ook de HR en bij hem registreert hij wel actieve minuten op de juiste momenten. Dus waar het aan ligt...