Waterschade op Lg G2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JustMyZtje

Waterschade op Lg G2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 15:13

Sorry als het niet goed staat :=

hallo,
ik heb een kleine 2 weken geleden een beklimming gemaakt in de bergen van schotland, voor dat we de mist in gingen, had ik nog een leuke foto gemaakt van het uitzicht. Daarna mijn mobiel in mijn rugzak gedaan en verder gelopen. Eenmaal thuis ging hij niet meer aan en hij was behoorlijk vochtig. Even in de rijst gelegd, die later op sommige plekken echt ook nat was.

nu ligt hij al een aantal dagen aan de oplader, maar er blijkt leven in te zitten. hij knipperd namelijk wel met een rood lampje. nog een beetje hoop dus! maar alsnog gaat hij niet aan. hij heeft vaker al wonderen verricht met warmte etc, maar nu duurt het wel erg lang |( Ook staan er best veel belangrijke foto's op voor mij, en nee ik heb geen back up gemaakt... stom natuurlijk.

Nu is mijn vraag of iemand hiermee ervaring heeft en eventueel een oplossing heeft? of misschien iemand die het zou willen proberen om hem te repareren etc, en of dat wel mogelijk is. ik hoor wel :)

Kimbers

Re: Waterschade op Lg G2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:19

Je hebt hem helemaal uit elkaar gehaald en in de rijst gelegd?

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 15:20

Kimbers schreef:
Je hebt hem helemaal uit elkaar gehaald en in de rijst gelegd?

je kan helaas die telefoon niet zelf uit elkaar halen :n

Quad

Re: Waterschade op Lg G2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 12:59

Je kan kijken of het onder je inboedelverzekering valt oid.

Open maken kan vrij simpel, simkaart verwijderen en met je nagels langs de rand gaan tot het voorzichtig open klikt.

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 22:04

Quad schreef:
Je kan kijken of het onder je inboedelverzekering valt oid.

Open maken kan vrij simpel, simkaart verwijderen en met je nagels langs de rand gaan tot het voorzichtig open klikt.

nee hij is niet verzekerd of dergelijke, vind het gewoon heel erg jammer van de foto's die erop staan :o maar ik zal even kijken of dat gaat. :)