Ik heb een vrij apart probleem met mijn laptop. Uit het niets, als ik bijvoorbeeld Sims 3 aan het spelen ben of een filmpje kijk (youtube e.d.), start mijn laptop de rekenmachine een paar keer op en zet het geluid aan (als het uitstaat) of uit (als het aanstaat). Bij het tweede doet het geluid het daarna ook eventjes niet meer. Ik weet niet precies welk model mijn laptop is (een wat oudere HP in ieder geval) en hij draait op Windows 7. Heeft iemand enig idee wat dit is?
Ik heb iets soortgelijks gehad waarbij bepaalde toetsen kortsluiting maakte. Gelukkig was het bij een Imac, dus ik kon gewoon een nieuw los toetsenbord kopen
jorika1986
Geplaatst: 17-08-15 09:56
Ik had een laptop die zichzelf afsloot als je bezig was met iets. Niet voor updates oid! Dat was bloed irritant.... Was je met een spelletje bezig... TOT ZIENS!
Tillie20
Geplaatst: 17-08-15 10:01
jorika1986 schreef:
Ik had een laptop die zichzelf afsloot als je bezig was met iets. Niet voor updates oid! Dat was bloed irritant.... Was je met een spelletje bezig... TOT ZIENS!
Waarschijnlijk omdat ie te warm werd
jorika1986
Geplaatst: 17-08-15 10:11
Als hij te warm werd ging hij in een keer op zwart en sloot hij niet ''netjes'' af. Hij deed het ook wel eens als je gewoon wat aan het surfen was.
Ik heb ook iets soortgelijks gehad met mijn super bejaarde witte macbook. Probleem was uiteindelijk omdat de accu dusdanig was verouderd en door alle keren laden en leeglopen iets was vervormd/opgezet en daardoor tegen de onderzijde van mijn toetsenbord aan drukte.
Accu vervangen en probleem was direct opgelost.
Dus: hoe oud is je laptop, kun je ergens nagaan hoeveel cycles je accu al heeft gelopen?