Bing geeft probleem in Safari

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Bing geeft probleem in Safari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 22:10

Hoihoi,

Ik heb een probleempje met mijn internet (safari), ik heb laatst wat gedownload op mn laptop en stond bij dat je zoekpagina werd veranderd naar Bing ik had gewoon altijd google. Ik kon het niet uitzetten, dus ik dacht uiteindelijk geen probleem ik stel zo weer google in als zoekfunctie.

Wat nu mijn probleem is, dat ik regelmatig wat zoek en als ik op een linkje klik op google dat hij niet de site openend maar dan openend hij Bing met zoekresultaten. Wat dus geweldig irritant is want dan moet ik dus 2 a 3 keer op vorige drukken voor dat hij weer bij google is en zelden openend hij dan toch de link waar ik bij google op het geklikt.

Maar niet alleen bij google heb ik hier last van, ook bij bokt met pbtjes verzenden. Druk ik op verzenden en dan openend hij bing en weg is berichtje en dus niet verstuurd. En dus met meerdere site's heb ik hier last van. En ik wil dit dus weg hebben, maar ik zou mn god niet weten hoe ik dit moet doen ik heb overal bij de instellingen gekeken van Safari maar kan helemaal niks vinden.

Hebben jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Het word aardig irritant :\