Spotnet; ik kan geen spots vinden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ossie96

Spotnet; ik kan geen spots vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 22:53

Ik hoop dat ik dit hier goed plaats...

Lieve bokkers,

Zojuist heb ik Spotnet gedownload voor het downloaden van muziek. Ik heb de betaald versie genomen. Echter, als ik nu liedjes zoek kan 'ie werkelijk niets vinden... De meest bekende nummers vind 'niet. Hij geeft aan; geen spots gevonden.
Wanneer ik een titel/zanger invul in het zoekveld geeft 'ie wel een heleboel opties aan waarop ik kan zoeken maar uiteindelijk vindt 'ie niks en kan ik dus niks downloaden...

Wie heeft er mee verstand van dan ik en kan me advies geven? Ik ben niet zo best met computers dus graag in Jip en Janneke taal :o :D Bedankt alvast!

Jaime_

Re: Spotnet; ik kan geen spots vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:58

Je hebt ook een abonnement nodig op een nieuwsserver/nieuwsgroepen, heb je dat wel? En zo ja heb je de instellingen van je nieuwsserver juist?

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 23:12

Bedankt voor je berichtje Jaime!
Ik heb inderdaad een abonnement en de instellingen staan volgens mij vriend ook juist. Raar he, ik snap er niks van...

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 23:15

Hmm dan weet ik het ook niet! Vreemd!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:14

Zijn er verder wel andere spots zichtbaar?

Je moet spotnet natuurlijk wel eerst bijwerken dat hij alle beschikbare spots binnen haalt. Afhankelijk van je verbinding kan dat wel enkele minuten duren.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:17

Volgens mij mag je hier niet eens een topic over openen? :+

Maar goed, bij nieuwsgroepen is het volgens mij heel afhankelijk van welk abonnement je hebt en bij welke partij. Sowieso is het niet meer wat het geweest is want vroeger kon je nog spots van een jaar of twee jaar oud downloaden bijv, terwijl dat nu altijd onmogelijk is omdat de content verwijderd wordt door stichting Brein enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:48

Op het gebied van downloaden zijn wij op Bokt erg strikt. Vandaar ook dat dit topic gesloten wordt.
Informatie over deze regels kun je vinden in de volgende link: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Downloaden