Wat ik zojuist voor elkaar gekregen is voor de meeste onmogelijk. Ik was mijn Nagels aan het lakken... in een mooie roze kleur. Mijn telefoon lag naast me en er viel een druppel van het kwastje, op het scherm van mijn telefoon. Helaas pindakaas, ik probeer het zo snel mogelijk eraf te krijgen wat leidde tot grotere troep. De nagellak nam haast heel mijn scherm in beslag.
Ondertussen is de nagellak op gedroogd en ik ben ten einde raad. Hoe ga ik in godsnaam die nagellak van mijn scherm afkrijgen. Krassen is geen optie aangezien er geen screenprotector op mijn scherm zit. Aceton therpetine of andere nagellak remover durf ik niet te proberen. Ik ben namelijk bang dat het in mijn scherm bijt.
Zijn er toevallig bokkers die een tip hebben om die mooie roze gloed van mijn scherm vandaan te krijgen.
Ik zou nagellak remover zonder Aceton proberen. Scherm kan wel iets hebben, de middeltjes om je scherm mee schoon te maken zijn ook vrij agressief.
Chasey
Geplaatst: 07-08-15 13:11
Probeer eerst een nagellakremover op een soortgelijk oppervlak. Kijken hoe het daar op uit werkt. Als dat niks nalaat, zou je je telefoon er mee kunnen schoonmaken. Het zou er toch af moeten