Hoogpolig vloerkleed reinigen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Hoogpolig vloerkleed reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 17:38

Mijn lieftallige poezenbeest (ahum) heeft besloten om mijn vloerkleed van 2m x 1.40m te gebruiken als kattenbak. Dus zodoende ruikt mijn prachtige kleed, en huis nu naar kattenpis -O-

Het kleed heb ik meteen in de schuur geflikkerd en de geur van kattenzeik heb ik met biotex en azijn uit mijn vloer gekregen gelukkig. Maar dan.. Hoe reinig ik dat vloerkleed nu?
Hij had er al eens op gepist, die pis lucht heb ik er toen helemaal uitgekregen alleen toen stonk mijn huis nog 2 maanden naar de azijn.. En dat was een veel kleiner oppervlakte.
Dus ik dacht misschien kunnen bokkers mij vertellen hoe ik hem nu zo goed mogelijk kan schoon krijgen?

Ik dacht eerst aan uit besteden, maar hier in Middelburg zijn er geen bedrijven die vloerkleden reinigen.. super handig. (of ik kan niet zoeken :') )

Eleionomae

Re: Hoogpolig vloerkleed reinigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:43

Lidl heeft zo'n tapijt spray, die spuit je er als een schuim op, voorzichtig inmasseren, in laten werken en er uit borstelen, werkt top en kost niet veel :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:45

vanish heeft ook spul voor het reinigen van tapijten :j

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:46

Ecodor of Biotex groen, daarmee tapijt wassen (al dan niet plaatselijk) dat lekker buiten op straat doen of je moet een groot bad hebben, misschien zelfs met hogedrukspuit of ferme straal van een tuinslang en dan ophangen in de zon (als die nog komt deze zomer) en dan duurt het effe voordat hij droog is.