Gopro bestellen.. welke en enkele vraagjes!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gopro bestellen.. welke en enkele vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:11

Beste bokkers!

Met twee strandritten in het vooruitzicht en al langer het idee te hebben gehad ben ik nu van plan een gopro (of ander betrouwbaar merk) camera te kopen! Zelf vind ik de gopro qua prijs wel oke, maar om er accessoieres bij te kopen (sd-kaart, chest harness etc) ben je zo weer een paar tientjes in de portomonnee lichter..

Zelf zou ik graag een chest harness willen hebben omdat ik zit te twijfelen over de veiligheid van mijn cap met een camera erop. Want is de cap bij een val dan nog wel beschermend genoeg? Daardoor valt de keuze op dit moment op een chest harness, maar zijn die chest harnessen ook te krijgen bij andere merken?

Ik hoop dat jullie enkele tips hebben!
X Jo

Sokje_6

Re: Gopro bestellen.. welke en enkele vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:01

Ik heb zelf een GoPro HERO gekocht, gewoon de eerste versie. Vond de latere versies echt ontzettend duur, en daar krijg je dan wel kwaliteit voor natuurlijk. Maar zoveel geld kon ik niet missen.

Deze eerste versie werkt voor mij super, heb er een helmband voor gekocht en hij zit superstabiel. Of hij de veiligheid belemmert durf ik niet te zeggen.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:05

misschien eens op v-nix.nl kijken, die hebben ook een "eigen lijn" accessoires:)

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:10

Ik heb ook de gopro hero prima camera en idd met die hoofdband zat hij prima om mijn cap.

nu is er bij de whekamp een aanbieding voor de hero met alles erbij dus ook sd

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:16

Ik heb een gopro 3+ black. Absoluut m'n beste aankoop van vorig jaar. Te paard gebruik ik hem met de hoofdband op m'n cap, geen problemen mee van schuiven oid.

Verder gebruiken we hem ook om te duiken.

Super kwaliteit filmpjes en foto's

Afbeelding

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 00:49

Beetje late reactie maar ook ervaring met gopro hero 4 silver? Ik wil deze mogelijk kopen (spontane actie, geen verstand van die dingen maar vriendlief wil er graag een...)

Zijn er tussen Gopro Hero 3 en 4 grote verschillen?