Trampoline opengescheurd -> gebroken knie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
onley

Berichten: 9274
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: waldfeucht-bocket(duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:06

Trampolin doeken kun je het beste na 3 jaar vervangen. Dan gaan ze echt nalaten.

Heel veel beterschap

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 20:09

Bedankt! Ik heb net heerlijk in bad geweest, zooo veel dode huid cellen :') nog nooit zo genoten van een scrub! En ook dat beenhaar er maar af gedaan, was volgens mij een broeikas voor haar geweest in die gips!

Wel heel raar om de brace eraf te hebben, dan voel je echt dat het een flut beentje is, zou er volgens mij door zakken.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:15

hoe gaat het ondertussen met jou?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Trampoline opengescheurd -> gebroken knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 12:22

Ik mag sinds maandag eindelijk weer wandelen! 2 maanden met krukken gelopen, maar nu is de brace er af, en breuk was mooi genezen. Arts zei wel dat moest ik werken hij me nog een maand thuis zou houden, en dat ik echt nog niet volledig 'genezen' ben. Maar afin het voelt goed! Wel alle spieren weg en dat zou nog zo een 3 maand opbouwen zijn, maar tot nu toe gaat het eindelijk beter!

Silly_Woman

Berichten: 1665
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 13:51

Was je nog gebeld door de fabrikant? Ze hadden toch om je nummer gevraagd?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Trampoline opengescheurd -> gebroken knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 13:58

Ben inderdaad gebeld geweest, maar we hadden een aankoopbon nodig, en deze hadden we niet meer. Ze konden niet na gaan van welke leverancier het was geweest anders. Plus dan moest ik zelf de doek naar de winkel gaan brengen, wat best wel een eind was voor ons. We hebben het hier maar bij gelaten.. Ben ook echt niet op geld uit dus het leek me wat gek benzine te verspillen ervoor :)