Ik weet niet of het hier goed staat, anders sorry alvast
De titel zegt het al een beetje, ik ben opzoek baar ideeën om mijn slaapkamer opnieuw in te richten.
Het gaat om een kamer van zo'n 4/5 meter lang en 2/3 meter breed, met twee schuine wanden (zolder).
Het bed, kast en spiegel moeten blijven staan, helaas is de kast leuk plaatsen lastig omdat die niet aan de kant van de schuine muren kan. Denk dar ik die maar rechts van de deur zit.
De deur wil ik sws verven (al heel lang maar is er nooit van gekomen). De plank onder de spiegel, de rode planken en de schotten war nu dat behang op zit wil ik ook oververven, maar de kleur nog geen idee.
Ik ben een beetje inspiratieloos maar ben wel heel erg uitgekeken op deze kamer zo als hij er nu bij staat

Ik heb de optie om te verven en alles te verplaatsen.
Ik wil niet een al te drukke kamer, liefst een beetje basic kleuren (grijs, zwart, wit bijv). Wil het niet te donker, lichte open kamer vind ik wel fijn! Wel ben ik heel erg van de foto's, dus die komen een heeeeeleboel aan de muur

Hier wat foto's van de kamer!
Misschien handig om te weten, ik ben 17 maar zo ziet de kamer er niet uit, is al lang niks aan gedaan

Dit vond ik ook een mooie kamer (zag ik op internet), zit alleen een beetje te kijken tot hoe hoog ik de planken dan zou moeten doen en of dit een beetje op de kamer past. Wil ook niet te snel vast zitten in mn hoofd met het idee van de planken

Reacties met leuke tips zijn welkom, heel erg zelfs