Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb een mobiel abonnement van Telfort en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik wilde eerst even op bokt vragen voordat ik klantenservice ga bellen. Nu de laatste paar dagen is mijn mobiel internet erg slecht, whatsappen lukt wel maar Facebook laadt niets meer en zegt dan "verloren verbinding herstellen". Ik kan op t moment even niet opnieuw opstarten, heb een parkeer app aanstaan, maar zal straks nog proberen om hem opnieuw op te starten. Ik heb gewoon 3 bolletjes (heb iPhone 4S) bereik, vaak zelfs 4 en dan moet ie het gewoon goed doen.
Ligt dit aan mijn toestel of hebben meerdere mensen last hiervan?
Heb je Facebook via een app, of open je deze los? Hoe werkt het bij alle andere internetdingen?
Bij mij doet de Facebook app ook vaak moeilijk namelijk, ook als ik thuis op de WiFi zit (en ik dan via de speedtest nog steeds zo'n 55mbit binnen haal).
Als het alleen in de Facebook app zit heeft de klantenservice bellen weinig zin. Die app is gewoon erg k.u.t..
Ik heb de Facebook app en heb daar nooit problemen mee en met WiFi doet die het ook prima. Ik heb telefoon opnieuw opgestart en het probleem lijkt nu verholpen... Kan natuurlijk aan de app gelegen hebben na een update ofzo, maar doet het nu wel, vanmiddag dan..
Niniane
Geplaatst: 26-06-15 18:48
Facebook niet, maar moet zeggen dat mijn Whatsapp soms even niks doet. Dan moet ik opnieuw opstarten en dan doet 'ie het weer. Alleen onze Wifi thuis is ook aan het verslechteren, dus dacht eerder dat het daar aan kon liggen.
Ik had vorige week idd met whatsapp wel problemen, heel lang 'netwerk laden' stond er dan. Heel vervelend... Maar dat lijkt nu ook weer opgelost te zijn. Ik ben benieuwd hoe lang dit nu goed blijft gaan. WiFi hier is prima, nooit last mee gelukkig.
Ten eerste hebben de bolletjes niks te maken met de sterkte van je internet, die hebben te maken met de sterkte van het signaal uit je telefoon. Dus bellen en sms'en.
Is je bundel niet gewoon op? Bij de meeste providers wordt je internet dan vertraagd. Ik heb ook een iPhone en als ik over mijn bundel heen ga kan ik niet meer dan een beetje whatsappen.
Ik heb hem uit en aangezet en nu doet hij het weer goed.. Ook als ik maar 1 of 2 bolletjes heb dan doet mobiel internet het slecht, maar als ik dan weer meer bolletjes heb doet ie het wel weer. Vooralsnog is het probleem voorlopig verholpen Batterij is ook nog prima. Toestel is een jaar oud. MB's heb ik nog genoeg, en als die bijna op zijn krijg ik een SMS van Telfort.