Ze lopen regelmatig door het huis en madame gaat er dan met grof geweld achteraan maar is een voorzichtige speler (ja, toch wel een nadeel als je je kat dat aanleert) ze slaat ze dus eerst een hersenschudding en als ze zo'n beetje in een coma op de grond liggen vreet ze ze op (en laat altijd 1 orgaan voor mij liggen
). Maarja, dat coma-slaan duurt wel even, dat resulteerde vandaag dan ook in een muizenjacht waar ik en mijn kat in teamwork een beduusde muis een hoek in wisten te werken en toen *poof* tot mijn grote verbazing (en ook die van mijn kat) was minimuis ineens spoorloos verdwenen.Op mijn kat kan ik dus niet rekenen (op mijn eigen jacht-skills trouwens ook niet) en ons teamwork is dan wel effectief, maar als muizen op magische wijze weten te verdwijnen kan ons teamwork nog zo goed zijn, maar te pakken krijgen lukt ons niet ^^.
Nou wil ik geen gif leggen, gedeeltelijk omdat dat toch wel een erg langzame dood is, maar voornamelijk ook omdat mijn kat dus muizen eet. Ik wil niet dat ze gif binnen krijgt natuurlijk. Nou is er natuurlijk optie muizenval, dit is ook waarschijnlijk wat ik ga doen maar ik vroeg me af of er andere slimme trucjes zijn om muizen te vangen/verjagen.
Oke, mijn muis-vang-skills zijn dan niet zo goed maar ik begrijp nog net wel dat eten buiten bereik moet blijven ^^. (Ik heb ook geen aangevreten eten gevonden tot op heden).
So shoot!
Ps: Aanbiedingen van menselijke muizenjagers neem ik met liefde aan! Ik zie iemand anders graag mijn skills (en die van mijn kat) overtreffen! Kop koffie zit er uiteraard bij!

En wij hadden hier ook last van muizen (oud huis + studentenhuis) maar ze zijn om 1 of andere reden vertrokken en we hebben nergens last meer van *kloptaf* 
(vriendlief ook)
. Ik hou zo van mijn lieve kleine clown maar dit zijn geen grapjes meer ^^.

. Kattenbak gewassen enz enz, maar niets hielp. Tot mijn wilde werkster kwam en bij het speelgoedmandje ging zuigen. Ze dacht nog “die muizen maken ze ook steeds levensechter”. Had hij zijn muis verstopt onder het speelgoedmandje
. Nou, laat ik het zo zeggen: er zat inmiddels al weer leven die muis
.