Ervaringen abbo + kado

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kiki1995

Ervaringen abbo + kado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 10:56

Hallo bokkers!

Zoals in de titel al staat ben ik benieuwd naar mensen die ervaringen hebben met het abonnement (dus met mobiel) en dan nog een cadeau (camera, spelcomputer, tv ect.) erbij.
Ik zit zelf namelijk te twijfelen om zo'n abonnement te nemen en ik vraag me af of mensen die me kunnen aan- of afraden!

Alvast bedankt!

Gracezellaa

Re: Ervaringen abbo + kado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:00

Ik zou gewoon eens narekenen hoeveel je betaald per maand. Dus, hoe duur is de telefoon als je hem los koopt? En hoeveel kost dat per maand? Daarbij kijken hoeveel je abbo zou kosten als het sim-only zou zijn. Als je die twee bij elkaar optelt, zie je wat voordeliger is. Mocht je abbo met telefoon duurder zijn, vraag je dan af hoe graag je dat cadeau wilt en of het je dat waard is.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:02

Ik heb op die manier een hele fijne laptop over gehouden. Wel even goed rekenen dat je niet teveel voor je abbo/laptop gaat betalen. Ik had wel een mindere smartphone erbij, maar voor die periode goed genoeg :j Nu een Sim only abbo, scheelt wel flink in de kosten :D

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 11:58

Ik betaal (nouja, mijn ouders nog) 35 euro per maand aan mijn mobiel. Ik vroeg me eigenlijk meer af hoe het zou zitten met zo'n abonnement aangezien het me soms te mooi om waar te zijn lijkt! :')
Weten jullie nog goeie websites waar je dit soort abbo's kan bestellen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 13:29

Het is eigenlijk geen kado, je betaalt er gewoon voor. en dan op afbetaling.

Je krijgt of een oudere of hele simpele telefoon erbij en betaalt hetzelfde als een nieuwere versie.