Opslag telefoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPearl

Opslag telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 19:38

Oke, ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..

Ik heb een Huawei Honor Holly. Van zichzelf heeft hij iets van 12 GB geheugen fzo? Verder heb ik er een SD kaart van 2 GB in.
Nu heb ik gisteren een redelijk groot spel gedownload (The Walking Dead). Standaard komen de spellen op mijn telefoon geheugen.
Alleen kan ik het spel niet spelen.. Als ik mijn SD kaart ontkoppel, kan ik hem spelen. Maar als ik hem koppel, zegt hij dat mijn externe geheugen vol is & dan kan ik hem niet spelen.
Terwijl ik zeker weet dat hij op mijn telefoon geheugen staat. En om nou elke keer mn SD kaart te ontkoppelen ..

iemand die mij kan helpen? :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:24

Het lijkt erop dat de app tijdelijke data naar de SD kaart wilt weg schrijven, en ik vermoed dat daarop de beschikbare ruimte gewoonweg te weinig is.

Waarom heb je maar een 2GB erin zitten? Dan kan je hem net zo goed niet gebruiken namelijk. ;)

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 00:28

Quad schreef:
Het lijkt erop dat de app tijdelijke data naar de SD kaart wilt weg schrijven, en ik vermoed dat daarop de beschikbare ruimte gewoonweg te weinig is.

Waarom heb je maar een 2GB erin zitten? Dan kan je hem net zo goed niet gebruiken namelijk. ;)

Op mn SD kaart staan mn muziek en afbeeldingen ook. En dat is heel wat. Dus met dat spel er bij, word t te vol.
Omdat mn vorige telefoon te weinig geheugen had, en ik zelf geen sd had. En deze vond ik in de la, dus deed ik daar mn muziek en foto's op. Maar kan denk k beter alles gewoon op mn telefoon pleuren, haha