Chalet kopen wie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BokitoZ

Chalet kopen wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 15:51

Hallo!

Ik ga dit weekend bij een chalet kijken om te kopen. Ik wil graag goed voorbereid zijn.
Wie kan mij tips geven waar ik op moet letten of advies? Of dingen waar ik echt naar moet vragen.

Gaat om een chalet (50m2) op eigen grond (vereniging van eigenaren) het chalet staat op een park.

Hoor graag jullie ervaringen/tips en eventueel adviezen!

benangelique

Re: Chalet kopen wie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:58

Wil je er permanent gaan wonen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:06

Probeer op internet info te vinden over het park, de vve, de mensen enz. Google alles en iedereen.

Ik heb geen ervaring en ben niet deskundig, maar info zoeken is altijd slim.
Ik weet wel dat op zo een park veel ellende kan ontstaan. Dat speelt hier in de regio en wordt breed uitgemeten in de krant.
Succes.

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:09

praat wat met de mensen op het park zelf niet alleen in het gebied waar 'jullie' chalet staat maar ook met andere plaatsen. Die hebben vast tips voor jullie!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:44

Wie zitten er in de vve? Hoe worden besluiten genomen? Als de vve bijdrage wordt verdubbeld, kan je daar dan een stokje voor steken?

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:56

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:56

Een 2e huisje op dit soort parken, ik denk dat je bedoeld met droomparken met diverse soorten chalets, daarvan zie je tegenwoordig veel advertenties, zou ik niet gaan doen dat gaat je een hoop geld en tijd kosten qua onderhoud en het constante heen en weer gereis, van je huis en naar de 2e huisje............