BEN provider. Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

BEN provider. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 20:39

:wave:

De titel zegt het eigenlijk al. Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met de provider BEN.
Ik mag overstappen naar een nieuwe telefoon en nieuw abonnement. BEN spreekt mij heel erg aan door de lage kosten.

Ik lees op internet ontzettend slechte ervaringen maar af en toe zit er wel een goede tussen. In het telefoonkeuze topic hier op bokt kom ik niet echt mensen tegen die veel ervaring hebben. Daarom open ik even een apart topic. :)

_kimm

Re: BEN provider. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:42

Ik heb al jaren ben als provider en ben erg tevreden. Ik heb een sim only abbo en heb er los een telefoon bijgekocht. De prijs is laag. De klantenservice is niet al te best maar ik heb er gelukkig nog niet zo vaak mee te maken gehad.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 21:24

Bedankt!

Inderdaad lees ik dat de klantenservice niet goed is .. Over 2 jaar zou ik mijn abonnement weer moeten veranderen en dat gaat bij BEN telefonisch..

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:41

Klantenservice is belabberd. Bereik met Ben is hier erg slecht en daar kwam ik dezelfde dag dat ik mijn nieuwe telefoon had achter. Het heeft 3 maanden geduurd voor ik mijn geld terug had, en dit na talloze telefoontjes, facebookberichtjes en meldingen van de consumentenbond.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:45

Inderdaad is de klantenservice belabberd maar heb verder totaal geen problemen ermee.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:52

Ik ben alweer een jaar of 5 bij ben denk ik.. eerst sim only en nu met abonnement.. heb eigenlijk nooit problemen ondervonden.. niet qua bereik van telefoon en internet maar ook niet met de klantenservice.. heb destijds niet voor Hollands nieuwe gekozen ivm de klantenservice en ben toen naar ben gegaan ivm de lage kosten en nooit problemen gehad.. altijd goed te woord gestaan via de telefoon.. ik ben iig tevreden klant

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 07:53

En weten jullie dan ook hoe snel een abonnement in gaat of hoe snel het geleverd word als je bij hun telefoon + abonnement zonder nummerbehoud koopt?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:53

Xivura schreef:
En weten jullie dan ook hoe snel een abonnement in gaat of hoe snel het geleverd word als je bij hun telefoon + abonnement zonder nummerbehoud koopt?

Waarom bel je gewoon niet? Dit zijn vragen die de klantenservice gewoon goed kan beantwoorden.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:57

Ik heb al een jaar of 5 een simonly anno bij Ben. Wat mij betreft nog steeds prima en lage kosten. Met de klantenservice heb ik nog geen problemen gehad.

Wat betreft bereik; ze zitten op het tmobile netwerk.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:16

DieL_Zor schreef:
Ik heb al een jaar of 5 een simonly anno bij Ben. Wat mij betreft nog steeds prima en lage kosten. Met de klantenservice heb ik nog geen problemen gehad.

Wat betreft bereik; ze zitten op het tmobile netwerk.

Ze hebben alleen niet de dekking als tmobile voor zichzelf heeft (tmobile is niet voor niets duurder). De dekking is dus best redelijk, maar ik merk dat ik in Zeeland betere dekking heb met tmobile zelf. Dan zit ik wss op de rand van wat de zendmast aankan, en heb ik daar met ben geen bereik en met tmobile wel.

Hangt er een beetje vanaf waar je woont en wat je wilt of je dat vervelend vind.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:21

Slechte ervaring qua bereik.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 09:33

Quad schreef:
Xivura schreef:

Waarom bel je gewoon niet? Dit zijn vragen die de klantenservice gewoon goed kan beantwoorden.

Omdat ik de klantenservice slecht kan bereiken...

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:25

Ik heb in twee weken tijd al vier keer gebeld naar Ben, omdat mijn telefoon niet meer oplaad.
Dit valt onder garantie. Eer dat je iemand aan de telefoon krijg ben je al snel 45 min (!) verder. Wel word ik erg netjes geholpen aan de telefoon. Maar komt het verder niet tot actie aan, ik wacht nog steeds op een mail waar ik mijn defecte telefoon naar op kan sturen. HEEL frustrerend, nu moet ik weer bellen. Heb ook al twee keer gemaild maar daar krijg je geen reactie op.

Verder heb ik niet overal bereik en is het internet vrij traag.

Bij mij was mijn telefoon snel geregeld en abonnement ook :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 09:07

Regelen van foon en abbo gaat snel... klantenservice varieert, kan lang duren maar ook vlot gaan, maat goed, bij telfort kan het ook knap lang duren voor je uit de wacht bent.
Mijn moeder heeft een ben abbo, ik telfort. Dus kan leuk vergelijken.
Verder nog geen echte ervaring met Ben klantenservice, nog niet nodig gehad.
Bereik is ook prima trouwens.