Beeldscherm problemen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Beeldscherm problemen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 17:01

Weet niet of het goed staat, anders mag het verhuisd worden. Het berichtje is even gekopieerd van mn fb.

Aan al mijn lieve fb vriendjes. Ik heb sinds gister een 2de beeldscherm aangeschafd. Het leek dus zo makkelijk als het was. Maar ze doen het allebei niet. Ik heb 2 prachtige zwarte schermen, terwijl ze aan staan. En beide ontvangen geen signaal. Mijn ouwe beeldscherm gaat ook niet aan, als hij alleen aan staat en de andere stekkers er uit zijn van het 2de beeldscherm. Is er iemand die me alsjeblieft zou kunnen helpen? Want heb mensen die wachten op hun foto's :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Beeldscherm problemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:26

Heb je de 2e wellicht aangeschaft omdat de 1e het al niet meer deed? in dat geval zou het kunnen liggen aan je grafische kaart (hardware onderdeel in de computer)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:12

Met de gegeven informatie kan het van alles zijn.
Apple of Windows?
VGA, HDMI of een Thunderbolt? Wil je het eerste beeldscherm vervangen door de tweede of wil je op twee schermen werken? Indien het om het eerste gaat; waarom vervang je de vorige, wat voor problemen had je daar mee?

Kortom; het kan van alles zijn. Ik denk dat niemand je kan helpen op basis van de beknopte informatie die je in je OP geeft.
Het is ook absoluut niet te zeggen of het aan de computer of aan je aansluiting of aan je beeldschermen ligt.
Laatst bijgewerkt door Leonyr op 14-06-15 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:12

Dan lijkt het me eerder liggen aan de computer zelf dan aan de monitor. :j

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 08:25

FK -> HTT