Zoek een leuke niet te dure kindertablet. is voor 2-ling welke 7 jaar wordt. Dus ook nog eens het bedrag x 2. Steeds als ik zoek dan kom ik daar uit. Dus ben benieuwd naar ervaringen met deze webwinkel? of tips voor een leuk kindertablet
Ik heb nog geen ervaringen met hun, maar ben momenteel opzoek naar niet te duren sieraden voor een bruiloft en kwam ook bij hun uit, even als bij miniinthebox. ben zeer benieuwd naar ervaringen. lees dus even mee:)
Fem
Geplaatst: 13-06-15 13:22
Kijk ook even in dit topic... Dat is een en dezelfde organisatie... De ene is vooral voor kleding (light in the box) en de andere is alles wat je je maar bedenken kunt.. Maar de ervaringen zijn over het algemeen hetzelfde:
Ik heb één keer een bestelling bij miniinthebox geplaatst en dat was troep. Telefoonhoesjes die niet pasten omdat ze verbogen waren en een oplader die het in nieuwstaat al niet deed. Ik bestel er in ieder geval niet meer
Hier alleen maar goede ervaringen van laders tot hoesjes tot kleding en schoenen. Houd er alleen wel rekening mee als je boven de 20 euro besteld je nog invoerbelasting moet betalen.
Fem
Geplaatst: 13-06-15 13:26
Mijn ervaringen met Mini in The Box zijn juist erg goed.. JUIST de telefoonhoesjes ben ik erg over te spreken..
Verder is het een prettige organisatie.. Met dingen die kevertje04 benoemd kun je gewoon terecht bij de klantenservice.. Je krijgt gewoon een nieuwe toegestuurd.
Uiteraard gaan er wel eens dingen mis tijdens verzending.. Het moet dan ook van ver komen (voornamelijk uit china)..
Bedenk wel.. De gemiddelde levertijd is toch wel minimaal 3 weken. Oh en wanneer je boven de 21 euro besteld, dan komen er douanekosten (invoerkosten) bij.
gabyfedde
Geplaatst: 13-06-15 13:27
Houd er rekening mee dat het uit China komt en je bij een bedrag van boven de €21 ook nog btw (21%) moet betalen. Dat bedrag komt er dus nog bovenop.
Dan denk ik niet dat het wat voor mij is. wil het volgende week al in huis hebben, en houd het dan bij de wat meer bekendere Nederlandse webwinkels. Bedankt
Ik heb er enkele keren besteld. Sieraden waren binnen een week binnen ( ik heb wel de duurste verzenden gekozen) En een jurk was binnen 2 weken binnen ( ipv de aangegeven 6 weken en was helemaal op maat gemaakt)
Ik ben er erg tevreden over en zou er zo weer wat bestellen als ik iets leuks zie.
Sammie
Geplaatst: 14-06-15 10:55
zoekfunctie! Er loopt nog een redelijk recent topic over mini in the box/ light in the box..
Goede ervaring met miniinthebox! Het is misschien niet altijd even snel binnen maar het is bij mij altijd aangekomen , soms heb ik het binnen een week de andere keer duurt het een maand
Anoniem
Geplaatst: 14-06-15 11:19
Omdat er inmiddels twee recente topics zijn gevonden met precies dezelfde vraag sluit ik dit topic.