Ik heb 29-5 een bus gehuurd bij een bedrijf, ik heb per ongeluk een andere auto geraakt met deze bus. Hoewel het een zacht tikje was, ik heb de bus en de desbetreffende auto gecheckt op schade en beide voertuigen hadden geen schade. Ik ben gespot door 2 mensen in een andere bus van hetzelfde bedrijf die het bedrijf hebben gebeld. Ik heb netjes aangegeven bij het bedrijf dat ik een auto had aangetikt maar geen schade had.
En dan komt ie, de man van het betreffende bedrijf bleef volhouden dat ik schade had zonder te bus te hebben gezien en zei me dat hij me maandag zou bellen.
Inmiddels is het donderdag en heeft hij me zojuist gebeld. Nu vraag ik me alleen af of hij nu nog mag eisen dat ik een schade formulier invul? Het is immers 6 dagen nadat het gebeurde en de betreffende bus kan inmiddels alweer 4x verhuurd zijn...
Nu vind ik de betreffende medewerker ook niet netjes reageren, ik gaf aan dit niet zelf te kunnen afhandelen en dan krijg je een denigrerende ''je kan toch wel een papiertje invullen?!''... Maar dat is terzijde.