Computer (half jaar oud, Medion) vroeg mij deze opnieuw te starten ivm installeren updates. Mijn Windows Live Mail was toen geopend, deze werd toen afgesloten automatisch en pc opnieuw gestart. Sindsdien loopt mijn computer direct vast, ik kan Internet openen en iets zoeken via google, nog geen seconde later loopt tie vast. Mijn audio doet het ook niet meer? Via systeemherstel kan ik ook niets? Terugzetten in de tijd wilde ik proberen, maar loopt weer vast. Diverse malen opnieuw gestart, afgesloten, met knop pc uitgedrukt maar niets werkt. Ontzettend traag is tie. Ook zijn er een aantal pictogrammen weg naast het klokje/datum rechts onderin. Bij afsluiten krijg ik de melding Task Host Window?
Heb je een cd erbij? En belangrijke gegevens gekopieerd? Dan zou ik het hele ding formatteren en opnieuw installeren..
Quad
Geplaatst: 27-05-15 16:23
Maak een backup van je persoonlijke data en volg deze tutorial: http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... h-reset-pc Alhoewel ik het vermoeden heb dat je hardwareproblemen hebt. Kan je HD Tune van de website http://hdtune.com/download.html eens downloaden? Je kan de trial versie pakken. Maak een screenshot van het tablad health, zorg ervoor dat alles erop staat van dat tabblad, dus het scherm even groter maken. Upload deze naar imgur.com of andere afbeeldingenhoster en plak dat even hier.
geerke
Geplaatst: 27-05-15 16:26
bij mij start hij vijf keer op sinds de laatste updates...aan uit,aan uit...failure to configurate. Als hij daar eenmaal door heen is doet hij het gewoon. Leuk die up-dates
Heb de pc diezelfde dag nog weggebracht naar een kennis die helemaal in computers zit met de hoop dat hij het snel op kon lossen. Die heeft vast ook jullie trucjes geprobeerd. Echter denkt hij dat het een fout is van Microsoft Windows en zijn er een aantal computers op de markt waarbij het verkeerd gaat bij die 'ene' update installeren. Laatste hoop.. formatteren..
Jullie hebben niet toevallig Panda antivirus? Wegens mijn eigen problemen was ik wat aan het rondzoeken, en daar kwam ik het herstart probleem tegen na een update van afgelopen woensdag van Panda antivirus. Weet niet helemaal precies meer wat het was, maar mensen die de update geïnstalleerd hadden werd geadviseerd de computer vooral NIET uit te zetten, omdat hij dan steeds ging herstarten. Weet niet precies meer hoe of wat, maar je zou er eens naar kunnen kijken.
Er stond AVG op.. Geen problemen met herstarten, maar ontzettend traag en constant vastlopen bij alles wat ik aan klik.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 31-05-15 19:47
Medion is weinig behulpzaam en de harde schijven hebben de neiging relatief snel te sneuvelen. Laat de schijf eens testen door je pc-vriend. Vaak sneuvelen ze partitie per partitie en dan krijg je dus eerst 'gewone' fouten (traag, vast lopen) omdat ie maar delen niet kan gebruiken en nog niet de hele schijf stuk is. Als dat het geval is laat je beter zelf een nieuwe schijf steken want medion 'isoleert' alleen de kapotte partities. Die vervangen de schijf niet meteen en dan is de vraag niet of ie het nog gaat begeven maar wanneer.