Hoe iemand blokkeren op gmail?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Hoe iemand blokkeren op gmail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 11:46

Hoi!

Ik word flink lastig gevallen door iemand, m'n ex, op de mail. Hij stuurt mij zo'n 10 tot soms wel 30 mailtjes per dag (dat houd al een maand aan) en houd er maar niet mee op. Alles geprobeerd. Is er een manier dat ik zijn mailtjes kan blokkeren?
Ik weet dat ik een filter kan aanmaken en dat ze dan in mijn prullenbak terecht komen, maar in de prullenbak wordt het pas na 30 dagen automatisch verwijderd en ik zou graag willen dat het direct uit mijn hele gmail is, dus dat ik het niet meer kan lezen en het niet handmatig hoef te verwijderen.
Hij viel mij ook lastig via de telefoon, maar dat heb ik nu allemaal weten te blokkeren d.m.v. apps.

Ik hoor graag of iemand een oplossing heeft!

Arc_En_Ciel

Re: Hoe iemand blokkeren op gmail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:47

Wat triest :') volgens mij kun je de verzender aangeven als spam, en dan komt het in je spam terecht.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:48

Triest, volgensmij kan het niet, maar zoals Arc_en_Ciel al zegt de gebruiker aangeven als spam

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 11:50

Behoorlijk triest ja en ik word er schijtziek van. Alles geprobeerd. Vriendelijk vragen of hij er mee wilt kappen tot daaaagen negeren. Maar het heeft allemaal geen enkel effect.
Ja.. dan komt het in m'n spam map terecht, maar ik wil graag dat ik geen enkele mogelijkheid meer heb om die mailtjes te lezen, dus dat ze direct automatisch verwijderd worden uit m'n gmail op het moment dat ze binnen komen. Ze zijn vrijwel allemaal behoorlijk kwetsend en dreigend en als ze toch ergens in een map terecht komen kan ik mezelf er niet van weerhouden om ze toch te lezen... :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:52

Je kunt ook een nieuwe mail aanmaken, anders is er geen manier om ze niet ergens tegen te komen.

Vero

Een nieuw mail adress aanmaken en hem het niet geven?
is een beetje raar maar het werkt wel...

Vero

Arc_En_Ciel schreef:
Je kunt ook een nieuwe mail aanmaken, anders is er geen manier om ze niet ergens tegen te komen.

Omg wij denken echt hetzelfde :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:53

BeSen schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Omg wij denken echt hetzelfde :')

Hahaha :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 11:54

Een nieuwe email aanmaken wil ik liever niet, ik heb nu zo'n fijn, simpel e-mail adres. :')
Ik had gehoopt dat ik ergens overheen keek bij instellingen, maar blijkbaar niet. Helaas. -O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:57

Dit staat bij google help:
Ik wil dit bericht niet in mijn Postvak IN ontvangen
Op dit moment kun je berichten van bepaalde adressen of domeinen niet blokkeren, maar je kunt wel een filter instellen om deze e-mails rechtstreeks naar de Prullenbak te verzenden.

Open Gmail op een computer.
Vink het selectievakje aan naast de e-mail waarvoor je een filter wilt maken.
Klik op Meer.
Klik op .
Geef informatie op over de e-mails waarop je wilt filteren. Klik in de rechterbenedenhoek op Filter maken bij deze zoekopdracht.
Kies de gewenste actie voor deze berichten door het betreffende selectievakje in te schakelen. Schakel het selectievakje bij Verwijderen in als de berichten naar de Prullenbak moeten worden verzonden.
Meer informatie over de verschillende manieren om filters te maken.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:59

Afbeelding

Misschien heb je hier iets aan :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:04

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 12:05

Een filter lukt ja, maar dan word hij pas automatisch na 30 dagen uit de prullenbak verwijderd.. En ik wil dat ie daar direct helemaal uit verwijderd wordt.

Zo te zien gaat het niet lukken, toch thanks voor jullie hulp / meedenken meiden!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:07

_Ekenna schreef:
Behoorlijk triest ja en ik word er schijtziek van. Alles geprobeerd. Vriendelijk vragen of hij er mee wilt kappen tot daaaagen negeren. Maar het heeft allemaal geen enkel effect.
Ja.. dan komt het in m'n spam map terecht, maar ik wil graag dat ik geen enkele mogelijkheid meer heb om die mailtjes te lezen, dus dat ze direct automatisch verwijderd worden uit m'n gmail op het moment dat ze binnen komen. Ze zijn vrijwel allemaal behoorlijk kwetsend en dreigend en als ze toch ergens in een map terecht komen kan ik mezelf er niet van weerhouden om ze toch te lezen... :')

inderdaad als spam markeren?

Waarom ga je iets lezen waarvan je weet dat het je kwetst?Of is dat een hele domme vraag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:08

Stom hè, dat filteren kan inderdaad wel maar het zou beter zijn als je de e-mails gewoon kan 'bouncen', zodat je ex denkt dat zijn mails niet meer aankomen. Volgens mij kan dat niet via Gmail zelf, maar je kunt wel programma's downloaden als extensie *klik voor Wikihow-uitleg*. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het zou mooi zijn als het werkt :) Als ik het zo lees is het vaak ook een fake-bounce, dus dan ontvang je ze nog wel maar je ex denkt van niet; hopelijk houdt 'ie er dan snel mee op. >;)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 12:09

geerke schreef:

Waarom ga je iets lezen waarvan je weet dat het je kwetst?Of is dat een hele domme vraag?

Kan niet echt antwoord geven op die vraag.. toch nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft. Of de hoop dat er toch een keer een normaal mailtje uit komt ofzo.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 12:11

culaccino schreef:
Stom hè, dat filteren kan inderdaad wel maar het zou beter zijn als je de e-mails gewoon kan 'bouncen', zodat je ex denkt dat zijn mails niet meer aankomen. Volgens mij kan dat niet via Gmail zelf, maar je kunt wel programma's downloaden als extensie *klik voor Wikihow-uitleg*. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het zou mooi zijn als het werkt :) Als ik het zo lees is het vaak ook een fake-bounce, dus dan ontvang je ze nog wel maar je ex denkt van niet; hopelijk houdt 'ie er dan snel mee op. >;)

Dat is een idee! Wist niet dat dat ook voor emails kon..
Zo doe ik dat ook ongeveer met zijn smsjes, hij krijgt dan automatisch direct een sms terug gestuurd "Message could not be delivered" of iets in die trant en denkt dus dat ze niet aankomen en houd er dan direct mee op.
Ik ga er even naar kijken! Thanks!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:13

_Ekenna schreef:
geerke schreef:

Kan niet echt antwoord geven op die vraag.. toch nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft. Of de hoop dat er toch een keer een normaal mailtje uit komt ofzo.

Zelfkastijding?
Die hoop kun je wel laten vliegen, denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:16

Graag gedaan, ben benieuwd of het lukt! :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:16

Succes!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 12:54

Helaas lukt het me niet.. Ik krijg m'n gmail niet ingelogd op dat programma. :(

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 12:57

Met mijn hotmail account lukt het wel..
Maar daar word ik niet lastig gevallen. :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 13:00

Als het een soort van dreigmails zijn zou ik ze bewaren. Je weet nooit waar het nog voor kan dienen. Apart mapje maken en daarheen slepen. Ik hoop dat het nooit nodig is maar je weet het noot. Dan heb je iig bewijs

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 13:02

Hier moet ik mijn mail adres en wachtwoord invullen:
Afbeelding

Als ik dat doe krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeelding

Wachtwoord en mail adres zijn 100% zeker weten juist. Ik heb geen antivirus. Bij mijn live.nl e-mail deed ie het direct...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 13:03