Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
volgens mij kun je de verzender aangeven als spam, en dan komt het in je spam terecht.
_Ekenna schreef:Behoorlijk triest ja en ik word er schijtziek van. Alles geprobeerd. Vriendelijk vragen of hij er mee wilt kappen tot daaaagen negeren. Maar het heeft allemaal geen enkel effect.
Ja.. dan komt het in m'n spam map terecht, maar ik wil graag dat ik geen enkele mogelijkheid meer heb om die mailtjes te lezen, dus dat ze direct automatisch verwijderd worden uit m'n gmail op het moment dat ze binnen komen. Ze zijn vrijwel allemaal behoorlijk kwetsend en dreigend en als ze toch ergens in een map terecht komen kan ik mezelf er niet van weerhouden om ze toch te lezen...
Als ik het zo lees is het vaak ook een fake-bounce, dus dan ontvang je ze nog wel maar je ex denkt van niet; hopelijk houdt 'ie er dan snel mee op.
culaccino schreef:Stom hè, dat filteren kan inderdaad wel maar het zou beter zijn als je de e-mails gewoon kan 'bouncen', zodat je ex denkt dat zijn mails niet meer aankomen. Volgens mij kan dat niet via Gmail zelf, maar je kunt wel programma's downloaden als extensie *klik voor Wikihow-uitleg*. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar het zou mooi zijn als het werktAls ik het zo lees is het vaak ook een fake-bounce, dus dan ontvang je ze nog wel maar je ex denkt van niet; hopelijk houdt 'ie er dan snel mee op.
_Ekenna schreef:geerke schreef:inderdaad als spam markeren?
Waarom ga je iets lezen waarvan je weet dat het je kwetst?Of is dat een hele domme vraag?
Kan niet echt antwoord geven op die vraag.. toch nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft. Of de hoop dat er toch een keer een normaal mailtje uit komt ofzo.