probleem met s5 opladen melding

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

probleem met s5 opladen melding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 01:05

Is er iemand die mij kan helpen.

Sinds vandaag de s5 in mijn bezit alleen krijg ik elke keer tijdens het opladen een melding in me scherm (knipperend) over me opladerklep dat hij dicht moet vanwege evt waterschade dat hij kan op lopen. Alleen mijn opladen zit erin dus klepje kan niet dicht.

Weet iemand hoe je die meldingen kunt uitzetten. Elke keer slaat me telefoon aan terwijl ik wil slapen :(

Solaria_Liz

Re: probleem met s5 opladen melding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 01:07

Die melding krijg ik ook altijd. Ik negeer hem gewoon. Heb nog geen moeite gedaan om te kijken hoe ik die uit kan zetten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 01:08

Solaria_Liz schreef:
Die melding krijg ik ook altijd. Ik negeer hem gewoon. Heb nog geen moeite gedaan om te kijken hoe ik die uit kan zetten

Ik vind t behoorlijk irritant elke keer licht mijn telefoon op.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:27

Die melding krijg ik alleen als ik het stekkertje van de lader eruit haal, niet tijdens het opladen. Zit je stekkertje er wel goed in? Maakt het goed contact? Misschien eens een ander kabeltje proberen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 09:25

Tilmar schreef:
Die melding krijg ik alleen als ik het stekkertje van de lader eruit haal, niet tijdens het opladen. Zit je stekkertje er wel goed in? Maakt het goed contact? Misschien eens een ander kabeltje proberen.

Bij een andere oplader heb ik het ook pfff

dieseltje09

Re: probleem met s5 opladen melding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 14:27

Die melding geeft de S5 als hij van de lader afkomt. Waar ik aan denk is dat de lader/kabeltje of de ingang in je telefoon niet helemaal goed is waardoor hij dus oplaad en er weer vanaf gaat en weer erop en eraf enz enz. Daardoor denkt de telefoon telkens dat hij deze melding moet geven. Probeer het eens met een andere oplader of laat je telefooncontroleren mogelijk heb je een los contact